• Janne's ouders zijn tien jaar geleden, twee maanden na de geboorte van haar jongere broertje, uit elkaar gegaan. Haar vader verhuisde naar een huisje op het strand terwijl Janne samen met haar oudere broer van negentien en haar jongere broertje van tien bij hun moeder in de stad bleven. Als hun moeder in aanrijking komt om als directrice van een Japans modetijdschrift te gaan werken drukt Janne haar op het hart dat ze die kans met beide handen moet grijpen. Diezelfde dag nog sturen de Bryant-kinderen hun vader een brief en vertrekken een paar dagen erna naar hun vader.


    Ik heb nog een paar rollen nodig;
    x; Janne's beste vriendin
    x; Vriendinnetje van Joe Jonas
    x; Nieuwe beste vriendin
    x; Nieuwe beste vriendin
    x; Toekomstig vriendinnetje van Janne's oudere broer Lyrics
    x; Vriend van Nick & Joe Inseperable
    x; Vriend van Nick & Joe
    x; Vriend van Nick & Joe
    x; Vriend van Nick & Joe
    x; Nieuwe vriendin van Janne's vader SukiDa

    Identiteit;

    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk; (Foto & beschrijving!)
    Karakter; (uitgebreid)
    Like;
    Dislikes;
    Extra's;

    Ik zou graag mensen hebben die beroemd zijn of waar veel plaatjes van te vinden zijn op internet. Ik zou ook graag hebben dat je erbij zet wié het is. Danku!



    BTW: NJ & JJ zijn niet beroemd!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 18:34 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol; vriendinnetje van Joe Jonas
    Naam;Anique
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk; (Foto & beschrijving!)http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/02/demi-lovato-new-look-2.jpg
    bruin lang haar, bruine ogen, houdt van jurkjes, printjes, exclusieve kleding.
    Karakter; (uitgebreid)
    lief, rustig, heeft ook haar drukke en gekke buien, kan druk zijn, helpt graag anderen.
    Luke; shoppen, met vrienden afspreken, muziek, zonnebrillen gitaar spelen, kleding.
    Dislikes; mensen die denken dat ze alles zijn, nerds, katten.
    Extra's;:D heb je meer info nodig vraag je het maar

    Rol; toekomstige vriendin van haar broer
    Naam; Leike Lockwood
    Leeftijd; zeventien
    Uiterlijk; Leike / shakira
    Karakter; Leike is een slim meisje, die meestal met haar hersens onder haar irritante streken uit weet te komen. Leike is dus ook een verschrikkelijk irritant meisje, omdat ze erg bijdehand is en erg van mensen irriteren houdt. toch is Leike erg populair op school, omdat ze erg behulpzaam en lief is. ook is Leike heel erg ongeïntereseerd, ze geeft niks om haar uiterlijk en doet er eigenlijk ook nooit zo veel aan. ze heeft haar haren meestal maar slordig in haar gezicht hangen, en met make-up kan ze al helemaal niet om gaan. toch heeft ze al veel vriendjes gehad, en heeft er nu weer eentje
    Luke; haar vriendje & regen
    Dislikes; make-up
    Extra's;

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:29 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; Toekomstig vriendinnetje van Janne's oudere broer of Vriendinnetje van Joe Jonas -kheb gezien dat de vorige al ingenomen was idk-

    Naam; Anca Joanne Everson
    Leeftijd; één jaar ouder dan d'r broer of Joe
    Uiterlijk; Anca (Brooke Shields, toen ze jonger was)
    Ze is nog erg jong qua lichaamsbouw. Ze heeft een kleine B-cup en een slank lichaam. Haar figuur heeft amper rondingen, maar het is nu niet of ze anorexia heeft -dat zou erg zijn-. Ze heeft lang bruin haar -en nee niet donker of licht bruin, gewoon bruin- Haar ogen hebben een rare kleur groen en grijs gemengd met wat zeeblauw. Verder heeft ze een heel fijn gezicht en borstelige wenkbrauwen. Haar troef is haar handen, omdat ze zo lange vingers heeft met mooie ovaal-vormige nagels. Verder is ze niet echt zo speciaal.
    Karakter; Ze weet niet goed wat ze wilt. Ze is erg verlegen tegen personen die ze amper kent. Verder is ze erg open en eerlijk, maar niet onbeleefd of zo. Anca is een spontaan persoon, als ze je kent en als ze je kan hebben. Anca zal nooit de bitch uithangen, vermijdt gevechten en conflicten en zal altijd beleefd zijn. Ze is niet perfect of zo hoor van karakter. Want ze is niet snel boos, maar als ze boos is kan het tot in de eeuwigheid duren.
    Like; Spa, elektronische boeken, cardigan's, de kleur beige omdat die zo zacht is, soft-ijs, wiskunde, psychologie -vak op school- en Frans.
    Dislikes; Gym, veel huiswerk, de examenperiode, klagende mensen, mensen die lui zijn, de honden van haar vader -gescheiden ouders-, Harry Potter, Twilight -wegens de hype-, mannen die verslaafd zijn aan voetbal en bier en als laatste: Bart De Wever & Fillip Dewinter -mwuhahaha juist verkiezingen geweest-.
    Extra's; Ze heeft een groot litteken op haar arm, schaamt zich er niet voor, maar haat het als je haar arm aanstaart.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:40 ]

    rol:vriendinnetje van Joe Jonas
    NaamZoé
    leeftijd17
    uiterlijkhttp://www.canadatop.com/uploads/selena%20gomez%20_2422.jpgZoé = Selena Gomez: Zwart haar, bruine ogen
    karakter Zoé is een stoer meisje, ze is populair op school. Ze heeft al veel vriendjes gehad maar nu is ze single
    luke
    gitaar spelen, muziek luisteren
    dislikesMensen die mij niet respecteren zoals ik ben.
    Extra'scrush op Joe Jonas

    hondje700 schreef:
    rol:vriendinnetje van Joe Jonas
    NaamZoé
    leeftijd17
    uiterlijkhttp://www.canadatop.com/uploads/selena%20gomez%20_2422.jpgZoé = Selena Gomez: Zwart haar, bruine ogen
    karakter Zoé is een stoer meisje, ze is populair op school. Ze heeft al veel vriendjes gehad maar nu is ze single
    luke
    gitaar spelen, muziek luisteren
    dislikesMensen die mij niet respecteren zoals ik ben.
    Extra'scrush op Joe Jonas

    Sorry, Janne is SelGomez al


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol;Nieuwe beste vriendin
    Naam;Lindsey
    Leeftijd;15 jaar
    Uiterlijk; http://pwwwblog.ibeatyou.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/demi-lovato.jpg =demi lovato
    Karakter; helpt andere mensen graag,word snel verliefd,is grote fan van de jonas brothers , houd van muziek,speelt graag gitaar, is niet de slimste maar ook niet de domste,haat modetutjes,meestal rustig maar soms oko hele gekke buien
    Like;gitaar, muziek , jonas brothers
    Dislikes;modetutjes,mensen die zichzelf alles vinden
    Extra's;:D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 19:49 ]

    Rol; Vriendinnetje Joe Jonas
    Naam; Lysa Jamica(Spreek je uit als Laisa en achternaam als Jemika)
    Leeftijd; 18 jaar
    Uiterlijk; (Foto & beschrijving!)LysaShakira
    Beschrijving ;Getinte huidskleur,Bruine/licht bruine krullen,bruine ogen,niet slank en niet dik maar een mooi normaal postuur,1.70 lang.
    Karakter; (uitgebreid)Lysa is een vrolijk en druk typje,Ze houdt er van om lekker gek te doen en dansen is haar groote passie.Lysa is niet op haar mondje gevallen en zegt haar mening als ze iets vind,maar niet op een kwetsende manier,maar een lieve en vriendelijk manier.Lysa is in het algemeen erg lief tegen de mensen die zij waardeerd.Maar ieder mens heeft ook slechte punten en die heeft Lysa ook,Ze heeft een handje van te laat komen en ze stelt dingen vaak uit.Ze kan niet goed tegen haar verlies en is best snel jarloers als het gaat om liefdes of vriendschap.Verder is Lysa ook héél erg onhandig en laat ze regelmatig wat vallen of stuk maakt dat van haar zelf óf van iemand ander is.Lysa is ook erg lui en ligt het liefst dagen lang in bed.
    Like; Uitslapen,stappen met vriendinnen,gek doen,dansen,lol maken,mensen laten schrikken(door bijvoorbeeld in een kliko te gaan zitten),lezen,films kijken,dagdromen,muziek luisteren,Kauwgom,Choco met aardbeien,Familie(dat komt bij haar ook altijd op de 1ste plaats),Vrienden.
    Dislikes; Mensen die denken dat ze alles zijn,mensen die gepikeerd doen over 1 klein dingentje,aanstellers,school(is blij dat ze is afgestudeerd),Bazige bazen op het werk,Ongeduldige mensen,flauwe grappen.
    Extra's; Lysa is geboren uit Colombia en kan dus de taal erg goed,daardoor heeft ze een accent als ze Engels/Amerikaans praat.

    ik hoor het wel als ik hem krijg

    x

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 20:04 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik zie nu net dat ik het zelfde persoon heb als iemand anders,moet ik nu een andere zoeken?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    JimatHatiku schreef:
    Ik zie nu net dat ik het zelfde persoon heb als iemand anders,moet ik nu een andere zoeken?

    Misschien wel, ik weet nog niet zeker of je erin komt..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    (...)
    Misschien wel, ik weet nog niet zeker of je erin komt..


    Juah snap ik,maar moet ik hem veranderen?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Vriend van Nick&Joe
    Naam: Alex
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: als ie beroemd moet zijn dan maar Alex Pettyfer ;) Alex Lang blond haar, meestal warrig door elkaar. Rond de 1.80 en normaal gebouwd, wel gespierd rond de armen maar verder normaal. Licht blauwe ogen en draagt als kleding graag blouses t-shirtjes en jeans.
    Karakter: Aardig relaxte gast, maakt zich nooit druk over dingen. Is down to earth en is erg vergevingsgezind ookal leidt dat soms tot de meest onmogelijkste situaties. Het is een rustige jongen en kan soms totaal in een eigen wereld zitten. Hij is heel open en schaamt zich niet om zijn gevoelens te tonen. Ze vrienden noemen hem soms ookwel girlfriend omdat hij echt een heel hoog stemmetje op kan zetten en hij heel erg op zijn uiterlijk let en of alles nog wel goed zit qua haar. Verder kan hij soms erg irritant zijn als hij zich verveeld, dan gaat hij mensen irriteren en wachten tot ze boos worden voor de lol. Hij is nieuwschierig aangelegd en vraagt vaak over dingen door wat ook weer irritant is, maar als iemand er wat van zegt weet hij wat hij aan het doen is en keert hij weer een beetje in zichzelf.
    Likes: Games, muziek, vrienden, ijs, milkshakes, sport, rondhangen, meisjes
    Dislikes: Jongens die playen, school, bloemkool, mensen die doen of ze je vrienden zijn, irritante kinderprogramma's die zijn zusje Lola altijd kijkt
    Extra: Alex heeft geen vriendin, maar heeft wel een meisje op het oog Lily die hij al een hele tijd probeert te versieren.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 20:12 ]


    Love is overrated

    Rol; Vriend van Nick en Joe.
    Naam; Keith Richards (oftewel Alex Evans).
    Leeftijd; 17.
    Uiterlijk en karakter; Keith Richards is niet zoals the typical guys out there; hij is helemaal into fotograferen, tekenen en gitaar spelen. Hij is niet zo extravert als zijn vrienden, maar ingetogen en heel erg beschermend over zijn privacy. Wanneer het erop aankomt kun je met Keith altijd een leuke tijd hebben en je kunt hem altijd vertrouwen. Zodra hij om iemand geeft, dan zal hij heel beschermend over die persoon zijn en hij zal er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat hem/haar niets overkomt. Wanneer er dan toch iets gebeurt, kan het voorkomen dat hij zichzelf de schuld geeft. Hij heeft zwart haar en blauwe ogen die weleens van licht naar feller kunnen veranderen, de meeste meisjes vallen dan ook voor hem omdat zijn ogen en persoonlijkheid werkelijk gorgeous zijn. Hij is best mager, maar zo is hij altijd al geweest en het kwetst hem dan ook wanneer mensen zeggen dat hij 'eens iets zou moeten eten'. Is dit duidelijk genoeg? :3
    Like; Fotograferen, gitaar spelen en tekenen. Ook houdt hij van zijn vrienden/vriendinnen en wanneer hij een vriendin heeft, geeft hij zijn alles aan haar.
    Dislikes; Shallow people, mensen die liegen. Hij vindt het vreselijk dat hij niet met veel mensen kan opschieten en is daarom ook blij voor de mensen die hem wél waarderen voor wie hij is. He hates crowds, they freak him out. He's very reserved, but he'll open to the people he cares about.
    Extra's; Is there anything you still want to know?

    Volgens mij ben ik een beetje ver gegaan met de beschrijving van wie Keith nou eigenlijk is, aangezien het bij 'like + dislike' ook nog deels verdergaat. I hope you don't mind? :3

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 1:17 ]


    Peter Pan and Wendy turned out fine.

    Ah, dude. Ik had twee keer gereageerd. En nu kan ik deze niet verwijderen. D:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 20:27 ]


    Peter Pan and Wendy turned out fine.

    Rol; Vriendin van vader als de rol niet bezet is
    Naam; Celeste Marie Amadou
    Leeftijd; 29?
    Uiterlijk; (Foto & beschrijving!): Celeste Celeste heeft lang donker bruin haar en sprekende bruine/blauwe ogen. Ze is lang en slank van postuur. Ondanks haar Franse afkomst is Celeste erg bleek en bruint ze moeilijk.
    Karakter; Celeste is een simpele vrouw met een goed hart, ze staat voor alles en iedereen klaar. Ze zal nooit iemand buiten laten staan, zelfs als ze het zelf even moeilijk heeft. Celeste weet waar ze staat, heeft een andere kijk op de wereld en een eigen uitgesproken mening over bepaalde dingen. Ze is erg beschermend en houdt veel van kinderen. Zelf heeft ze geen kinderen maar wil er wel graag één of twee. Ze zal de kinderen van haar man met open armen ontvangen hoewel ze bang is voor hun vooroordelen. Ze is ook erg romantisch en is altijd wel in voor een avondje met haar vriend.
    Like; Kinderen, Lasagne, olijven, paardrijden.
    Dislikes; Naïeviteit, chaos, Piercings, Internet.
    Extra's;
    Celeste is van Frankrijk naar (plaats waar vader woont) Ze verliet haar ouderlijk huis nadat haar beide ouders gestorven waren. Haar plan was om ergens anders opnieuw te beginnen en dat deed ze, ze maakte haar studie medicijnen af en begon te werken in het plaatselijk ziekenhuis als dokter. Daar ontmoeten ze de man van haar dromen.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol; Jane's beste vriendin
    Naam;Kirsten malo
    Leeftijd;19
    Uiterlijk; (Foto & beschrijving!)http://ronniedigital.files.wordpress.com/2009/06/kristen-bell-3.jpg Kirsten heeft blond haar, en is slank en ze heeft mooie blauwe ogen
    Karakter; (uitgebreid)Kirsten is erg modieus, als ets nieuws in is wil ze het meteen hebben. verder is kirsten erg creatief en helpt andere graag met hun problemen. ook is ze erg stoer.
    Like; Kleding,Creatief zijn, problemen oplossen,dansen
    Dislikes;mensen die zeggen dat ze stoer doet,lelijke kleren,ruzie
    Extra's;Kirsten heeft een navel piercing


    -