• Altijd als onze Frans les is afgelopen gaat onze leraar bij de deur staan en zegt dan: ''Au revoir [naam].'' Natuurlijk is het dan logisch dat je au revoir terugzegt, wat de meesten ook doen. Ik wil een keertje een grapje uithalen en ipv au revoir, ooievaar zeggen, alleen elke keer vergeet ik het. >.<

    Zeggen jullie weleens iets lollig tegen jullie docenten?(krul)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:53 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij ons zegt ze iedereen in het Frans gedag en iedereen zegt: Bonjour Madame. Kom ik aan: Yo of heel droog hoi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb veel talen en soms zegt er dan wel eens iemand 'Avec to be' of ipv. gewoon ja (als in Duitse ja) Oui. ;p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Die van Frans werd vorig jaar altijd kwaad als ik geen paperclip bijhad voor mijn taken, en een keer had ik mijn taak afgegeven met een paperclip van ongeveer acht cm groot, maar hij kon er niet mee lachen ): maar da's natuurlijk niet echt iets zeggen ;p

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 19:55 ]


    Nothing is heavy to those who have wings

    Nee, onze lerares spreekt ons op een kinderlijke manier aan >.< En spreekt fout Nederlands


    Yongguk & Daehyun <33

    Stromae schreef:
    Die van Frans werd vorig jaar altijd kwaad als ik geen paperclip bijhad voor mijn taken, en een keer had ik mijn taak afgegeven met een paperclip van ongeveer acht cm groot, maar hij kon er niet mee lachen ):


    Ik wel. :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Springbreak schreef:
    Bij ons zegt ze iedereen in het Frans gedag en iedereen zegt: Bonjour Madame. Kom ik aan: Yo of heel droog hoi.

    Die is droog.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stromae schreef:
    Die van Frans werd vorig jaar altijd kwaad als ik geen paperclip bijhad voor mijn taken, en een keer had ik mijn taak afgegeven met een paperclip van ongeveer acht cm groot, maar hij kon er niet mee lachen ): maar da's natuurlijk niet echt iets zeggen ;p

    Whahah.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik zeg wel soms eens van die dingen bv mijn leerkracht engels zegt dan zo welcome in class, sit down! en die zegt dat iedere les dus zeiden wij vorige les nog voor hij iets kon zeggen welcome in class sir, sit down! nu hij kon er nog mee lachen


    Change, the only good thing in this world.

    Laat me raden? Werrie? Hahahahah, gaar wijf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn geschiedenis leraar spreekt verschillende talen door elkaar. Dus wat doen wij? We antwoorden in welke talen we dan ook maar willen (krul)
    En hij zegt trouwens alemaal rare dingetjes zoals: vriend appelmoes/koekenbakker, pannekoek

    Cadillac schreef:
    Laat me raden? Werrie? Hahahahah, gaar wijf.

    Die ken ik niet geloof ik, wij krijgen Frans van meneer van Genderen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Opium schreef:
    Mijn geschiedenis leraar spreekt verschillende talen door elkaar. Dus wat doen wij? We antwoorden in welke talen we dan ook maar willen (krul)
    En hij zegt trouwens alemaal rare dingetjes zoals: vriend appelmoes/koekenbakker, pannekoek

    Haha, mijn bioleraar zegt altijd van die rare dingen: Hij zei al een paar keer nonchalant FUCK, dondersdom, kansloos en last but not least is hij model.xD(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vorig jaar hadden wij een lerares die íets te enthousiast was. Elke keer als ze de deur sloot riep ze door de klas: BONJOOOUUUR! En dan moesten wij zeggen: Bonjour Madame. Helaas klonk dat altijd zo doods dat we het moesten herhalen en herhalen tot het goed was. Mijn lerares nu zegt alleen Bonjour bij de deur en dan zeg ik gewoon netjes Bonjour terug uit automatisme (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Haha mijn oppaszusje van toen 6 (nu 9) ging 3 jaar geleden op vakantie naar Frankrijk en toen ze terug kwam vertelde ze heel trots dat ze Frans kon. Dus ik vroeg wat ze kon in het Frans en toen zei ze: oude vla! x'D
    En daar bedoelde ze au revoir mee x'D


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    Haha mijn oppaszusje van toen 6 (nu 9) ging 3 jaar geleden op vakantie naar Frankrijk en toen ze terug kwam vertelde ze heel trots dat ze Frans kon. Dus ik vroeg wat ze kon in het Frans en toen zei ze: oude vla! x'D
    En daar bedoelde ze au revoir mee x'D

    Whahah. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*