• Dus ik verveelde me nogal wat deze vakantie dus besloot is sims 2 weer eens te spelen,ik heb thuis enkele uitbreindings pakketten maar de gewone cdrom ben ik kwijt dus besloot ik dezemaar even te downloaden dat is dus gelukt,maar nu willen die uitbreidingpakketten niet instaleren,moet ik die ook downloaden of heeft er iemand een oplossing??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sorry maar upje,ik heb echt geen zin om me nog meer dan een weekte vervelen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat geven die uitbereidingspakketten aan als je ze wilt installeren?

    Snelle gok: Veel uitbereidingspakketten scannen zelf naar de plek waar ze geinstalleerd moeten worden (zelfde plek als het hoofdspel) door te zoeken naar een bestand in die folder. Meestal is dat de executable, de .exe file. Dat is ook de file die je moet vervangen als je een spel gedownload (dan zit er een crack bij die je naar de folder van het spel moet kopieren, waar die een .exe zoals bijvoorbeeld sims2.exe overschrijft) waardoor een andere file komt die de .exe vervangt. Dan geeft ie niet meer de melding dat hij de CD niet kan vinden en kun je het spel spelen.
    Mocht je dus de crack al geinstalleerd hebben en hij geeft de melding dat de sims 2 niet geinstalleerd is/dat hij hem niet kan vinden, dan zou het misschien kunnen helpen om de sims 2 te herinstalleren en onmiddelijk na die installatie je uitbereidingspakketten te downloaden.


    quidquid excusatio prandium pro