• Haloow! (krul)
    Okey dan. Ik wil heeeeeeeeeeel graag jullie allemaal hier een goed gevoel over zichzelf geven en de minderwaardigheidscomplex voorkomen. Wat goed van me.
    Dus kom maar op met al je talenten al zijn ze volgens jou stom en onzinnig :Y) (Overal goede kanten in zien is geen onzin)
    Even voor de duidelijkheid: talenten als Ik kan heel goed alles verprutsen bedoel ik niet. En graag ook niet zeggen ik heb er geen, want iedereen heeft wel wat.

    btw dit is niet egoistisch, dit noem ik zelfkennis (A)

    Ehm, ik ben op zich wel redelijk in Engels. En ben soms wel goed in luisteren en het helpen van mensen hun problemen. Dit voelt echt vreemd om over mezelf te zeggen, hehe. (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 0:19 ]

    Ik heb een goed geheugen, daarom leer ik ook minder als de gemiddelde persoon en haal ik (meestal) betere punten. Ik kan heel goed met dieren en kinderen overweg, daarom wil ik later ook in een kinderopvang gaan werken of als dierenarts of gewoon verzorger in een dierentuin. Ik geef niet veel om geld, maar wel om wat je moet doen in het leven om dat te kunnen bereiken. Ik ben ook goed in talen, mijn mondelinge vaardigheden zijn altijd één van de beste punten. Mensen zeggen dat ik goed kan dansen (al zijn er die het véél beter kunnen) en hier komt het coolste: Ik kan mijn kleine teen van mijn andere spreiden en dat is medisch gezien onmogelijk. (nerd)

    Oh ja: Ik ben ook een Master Liar. En ja daar ben ik trots op, want het is heel erg handig. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 8:49 ]


    All was well.

    Ik kan:
    - vrij goed tekenen
    - lekker koken (en dan vooral dessertjes xD)
    - bijna 99% van de tijd onbekende mensen hun geaardheid juist in schatten xD (wat een talent zeg)
    - heel vals zingenxD
    - heel vals gitaar spelen... En daarmee dus heel goed myn broer pesten xP
    En... dat was het zowat xD

    is koppigheid een talent? (A)


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Ik denk tekenen(cat)

    Ik ben creatief ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    judo
    en ik kan mijn neus vleugels op en neer bewegen,met mijn tenen dansen,mijn wenkbrauwen op en neer laten golven,mijn wangen op neer bewegen zonder mijn mond te laten bewegen,mijn vingers ombuigen en mijn duimtop bijna helemaal om laten buigen.

    Dus mijn talenten:judo en spatisch zijn xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn talenten zijn,,, euhmm
    - ik kan mensen enorm plagen, omdat ik weet wáár ik ze goed mee kan plagen.
    - ik kan, denk ik, redelijk goed schrijven. (ik ben ingeval goed in nederlands :)
    - Mensen goed overtuigen, omdat ik zelf nogal koppig ben en goede argumenten kan bedenken.
    - op elk moment van de dag sarcastisch zijn. misschien is dat geen talent, maar het is leuk :D

    oké, dit is zelfkennis.:Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik kan goed mensen helpen en ik heb ritmegevoel, dus iedereen zegt (en daarmee bedoel ik mijn ouders en drumleraar) dat ik talent heb voor drummen. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Shade schreef:
    Ik heb een talent om nogal veel totaal te verzieken. *fluit*


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    - Ik kan goed tekenen
    - Ik kan goed mensen adviseren & helpen
    - Ik kan goed leren
    - Mensen zeggen dat ik goed kan schrijven (':
    - Ik ben handig in make-up (':
    En meer kan ik zo even niet bedenken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (gedichten)schriven en tekenen


    Run, but you can't escape

    Ik kan heel goed luisteren. Als ik iets echt wil ga ik er ook echt 100% voor, en houdt niets me van mijn doel af. Ik ben zo koppig als een ezel, maar of dat een talent is. Verder ben ik goed in drankjes mixen, bedden heel mooi opmaken en slapen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 12:54 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben een doorzetter en ik krijg vaak complimenten op mijn verhalen :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Shoppen. :9~


    People change like the seasons - J. Cole