• De stelling van vandaag luidt:
    Voetbal is een sport voor jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, helemaal niet. Er zijn steeds meer meisjes die het ook leuk vinden en dit ook doen, dus oneens.


    Save me with your love tonight.

    Buh, ik vind van wel. En dan bedoel ik niet dat meisjes er de kracht niet voor zouden hebben of zo, ik vind 't gewoon een jongenssport.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 0:26 ]

    Oneens, Meisjes kunnen net zo goed voetballen als jongens misschien hebben ze niet de zelfde kracht als ze maar ze kunnen er toch net zo veel plezier in hebben..


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    oneens,ik ken genoeg meisjes die gek zijn op voetbal . ;D


    -

    Utopia schreef:
    Nee, helemaal niet. Er zijn steeds meer meisjes die het ook leuk vinden en dit ook doen, dus oneens.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mee eens, achter een balletje aan lopen vind ik nou echt iets voor mannen. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eloquently schreef:
    Buh, ik vind van wel. En dan bedoel ik niet dat meisjes er de kracht niet voor zouden hebben of zo, ik vind 't gewoon een jongenssport.


    None but ourselves can free our minds.

    Op zich oneens, want een meisje kan het net zo goed als jongens doen, maar dan is eigenlijk geeneen sport een jongens- of meisjessport.
    Maar langs de andere kant ben ik het wel eens, want met dat idee ben ik opgegroeid. En achter een balletje aanrennen vind ik persoonlijk niet leuk en mijn vriendinnen ook niet, maarja, er zijn meiden die het leuk vinden!


    To live would be an awfully big adventure

    Utopia schreef:
    Nee, helemaal niet. Er zijn steeds meer meisjes die het ook leuk vinden en dit ook doen, dus oneens.

    oneens


    michael joseph jackson

    ik vind het een nutteloze sport maar net zo hard voor meisjes als voor jongens;
    want hoe nutteloos t ook is; ik doe t soms ook graag :X


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Nee hoor :O

    Over het algemeen wel.


    Let the Night embrace you

    Eloquently schreef:
    Buh, ik vind van wel. En dan bedoel ik niet dat meisjes er de kracht niet voor zouden hebben of zo, ik vind 't gewoon een jongenssport.


    Only losers can act the way you do

    No way.