• Het begon met de schoolkrant.
    Er stond een foto van Ibi erin en Milan & Brian -2jongens uit mijn klas- gingen zijn hoofd verminken in mijn schoolkrant en dat vond ik dus écht niet leuk.
    Ik werd boos en kreeg toen 2 nieuwe boekjes van Jasper&Melissa. Dat vond ik aardig junge.
    Toen gingen ze dat hoofd uit Jaspers boekje ook verneuken dus ging ik Melissa's boekje emt mijn leven bewaken, haha.
    Want ik wou dat plaatje in mn kamer gaan hangen.

    Wouden we weg gaan had die man m'n jas gepakt van de gang -omdat ik bijna telaat kwam ahd ik hem daar neergelegd- en zei dat ik de 1e verdieping moest schoonmaken en als ik het er niet mee eens was dat ik naar Mnr de Boer ofzo moest. Dus ik naar de boer zegt hij 'Ja nou, ga de 2e en 1e verdieping maar schoonmaken'
    Dus dat hed ik gedaan met 4 andere die hetzelfde probleem hadden. Ging ik naar huis naar die Oude buurvrouw.

    Vertelde ik dat verhaal van Milan en Brian ging ze kijken naar Ibi zegt ze ineens. 'Ach dat is wel een spetter hoor. Hij is echteen lekkerding.' Ikzo: 'U word verlieft op een voetballer, haha.' Zijzo: 'Nee, hij is lekker voor jou.' En toen werd ik blij. Want die vrouw maakt me altijd blij, haha.

    Hebben jullie ook van die mensen die je altijd blij kunnen maken? ;o

    Respect voor het lezen weetjewel.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:06 ]


    Smiling but close to tears.

    Ja me broer is gay en zijn vriendjes zijn altijd heel vrolijk dus ik ben altijd verdrietiger als t uitgaat dan me broerXD.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haha, die vrouw is cool (krul)

    & nee volgens mij niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee niet echt, mensen kunnen de laatste tijd alleen maar aan m'n kop zeiken T__T
    En ik vind zijn hoofd wel schattig, maar niet vreselijk knap ofzo...


    You move me ......... Kurt

    die is inderdaad niet mis :p
    Ik was er graag bij geweest ,het lijkt me wel grappig , een oude vrouw die zo enthousiast is over een voetballer (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    die is inderdaad niet mis :p
    Ik was er graag bij geweest ,het lijkt me wel grappig , een oude vrouw die zo enthousiast is over een voetballer (flower)


    haha, ze vond mijn muziek ook leuk.
    Terwijl oude mensen meestal niet houden van pop,rap R&b enzo. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Zalige mevrouw, en mijn vrienden soms en dat is het denk ik.

    Dude dat ik topic net zie :9~


    we've only said goodbye with words

    Whaha, dat is coewl :9~
    En ik mag haar wel ;p
    En nee, zulke mensen ken ik niet, alleen mijn vriendinnetjes van Q (A)


    You can agree with me or you can be wrong

    OMG!


    Run, but you can't escape

    Awhh


    Firm believer of all that is magic

    Oude topics omhoog schoppen? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.