• [ik heb geen idee in welke sectie dit hoort dus verplaats het maar gerust als het verkeerd staat]

    Ik heb al een tijdje een probleempje op mijn computer. Ik zie overal reclames, veel meer dan eerst. Soms zijn het er zoveel dat ik amper de pagina kan zien en het duurt vaak heel lang voordat ik alles weg hebt geklikt. Nu wil ik weer Adblock downloaden, dat had ik vroeger altijd en dat was best wel fijn. Maar als ik AdBlock extensie installeer staat er een of andere network error melding. Ik heb al mijn extensies verwijderd en opnieuw geprobeerd maar het helpt niet. Het is niet alleen bij AdBlock, ik kan geen enkele extensie meer installeren. Ik heb mijn computer al uit en aan gedaan maar dat helpt ook voor geen bal.

    Ook zijn er wat woorden onderstreept bij elke pagina. Dat is dan aanklikbaar, als je erop klikt dan staat het woord waar je op geklikt hebt ingetypt bij Bing zoekmachine. Dit is naar mijn denken ook irritant omdat ik soms denk dat het echt aanklikbaar is. Dit hoort ook bij die irritante reclames denk ik.

    Heeft iemand dit ook (gehad) of weet iemand wat advies? ;/

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 15:08 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dat klinkt als een virus of een irritant programmaatje dat je per ongeluk geïnstalleerd hebt.
    Even een virusscanner een scan laten doen en eens kijken of er geen onbekende rare programma's tussen je programma's staan. (:


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Dat klinkt als een virus of een irritant programmaatje dat je per ongeluk geïnstalleerd hebt.
    Even een virusscanner een scan laten doen en eens kijken of er geen onbekende rare programma's tussen je programma's staan. (:


    ik heb geen virusscanners op mijn comptuer staan, ken jij een goede virusscanner?


    Some people are art and do art at the same time

    Kaspersky, maar die is wel duur ;x


    26 - 02 - '16

    Pama schreef:
    (...)

    ik heb geen virusscanners op mijn comptuer staan, ken jij een goede virusscanner?


    AVG, Norton. Maar die zijn beiden betalend. Maar anyway, je moet het er gewoon op zetten. Als je er geen virusscanner op hebt staan, is je computer binnen de kortste keren naar de vaantjes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AVG Free edition en Microsoft Security Essentials zijn twee gratis antivirussen.


    Let the Night embrace you

    Jush, gewoon AVG Free erop gooien en kijken of er malware op je pc zit. Ik krijg echt heel vaak melding van AVG dat er een of ander kwaadaardig beestje tussen m'n downloads is geslopen, dus ik zou ook heel voorzichtig zijn met software die je downloadt en je pc om de week eens scannen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zet mijn computer altijd weer terug op de tijd dat alles normaal was, en dan ben ik er vanaf. Misschien proberen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NOOIT AVG erop zetten, dat is tip 1. Zet Avira Anti-Virus erop. Gratis prima virusscanner (: ik heb t probleem ook gehad. ik heb toen FireFox er echt helemaal afgehaald. Weer geïnstalleerd via Internet Explorer en dan weer AdBlocker erop en alles was pleite ^^


    It's high noon.

    Skoda schreef:
    NOOIT AVG erop zetten, dat is tip 1. Zet Avira Anti-Virus erop. Gratis prima virusscanner (: ik heb t probleem ook gehad. ik heb toen FireFox er echt helemaal afgehaald. Weer geïnstalleerd via Internet Explorer en dan weer AdBlocker erop en alles was pleite ^^


    AVG is één van de betere. :'D Die heeft er bij mij een Trojaans Paard uit gehaald (kwam door GIMP). Al is Norton ook niet slecht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb nu avast!, aangeraden door een vriendin van mij en ik heb het laten scannen, maar ik kan nu nog steeds geen extensies downloaden. Waar kan het aan liggen? ;x


    Some people are art and do art at the same time

    Oef. Ik heb mijn computer al een paar keer laten scannen, ik heb geen last meer van sites die overvloed van reclame advertenties hebben, maar ik kan niets installeren bij de Chrome Web Store. Helemaal niets :x
    Als ik klik op deze knop dan krijg ik deze melding te zien.
    Naar mijn mening, is dit echt verschrikkelijk. :/

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 17:37 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Probeer Chrome eens te resetten. Kan ergens bij instellingen.


    Your make-up is terrible