• als mensen een afspraak afzeggen net een uur vantevoren of wat ik net had, een kwartier van tevoren.
    Ik zou gaan paardrijden met 2 meisjes en een kwartier voordat ik naar mijn pony toe wou fietsen krijg ik een sms'je dat ze allebei ineens niet meer kunnen omdat de een een werkstuk moet maken en de andere weet ik niet maar komop, je weet op school toch al dat je een werkstuk moet maken dus dat kon ze vanmiddag wel ff smsen dan kon ik tenminste met iemand anders afspreken >.<

    wie vind dat nog meer irritant? xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, dat is zeeeer irritant. Had ik ook altijd bij mensen.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat de meeste mensen zich daar aan irriteren. Zeker als je je ergens op verheugd ofzo.

    ik! ik heb een vriendin, echt een schat hoor, maar die belt altijd echt drie min. van tevoren dat we een half uurtje later weggaan. Zit ik daar al helemaal klaar, komt zij net thuis! als wij een afspraak hebben moet ze ook maar op tijd zijn, vind ik.


    It's time to be happy again.

    wat lullig, zijn die mensen wel te vertrouwen?


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Beetje vaag ja. Bij onze scouting hadden ze een keer een kamp één middag van tevoren afgezegd -.-
    Ik kan er ook niet tegen als je afspreekt met mensen, of weet dat je iets moet afspreken of van 'Wij gaan alvast, en dan bellen we wel waar we zijn', en dan vervolgens wil je ze bellen en zijn ze niet bereikbaar --'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    eikeldopje schreef:
    wat lullig, zijn die mensen wel te vertrouwen?

    wat heeft dt nu met vertrouwen te maken? En zo negatief dat jij bent? :8


    Keep on smiling

    Ik doe het zelf af en toe. Daarna voel ik me er wel heel schuldig over, maar ik heb zo'n chaotisch en druk leven dat ik dergelijke dingen vaak vergeet of vergeet af te zeggen. ;s


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik doe het zelf af en toe. Daarna voel ik me er wel heel schuldig over, maar ik heb zo'n chaotisch en druk leven dat ik dergelijke dingen vaak vergeet of vergeet af te zeggen. ;s


    Ik ook wel maar ik maak niet zoveel afspraakjes meer juist met mijn vriendje dus de laatste tijd heb ik niet echt nog iets afgezegd (:


    Keep on smiling

    Ik maar ik heb ook wel heel vaak dat ik de volgende dag een po in moet leveren terwijl de proef die dag was :( dat is echt heel kut:@


    Love sheds light one the darkest of times

    het is wel irritant maar als het één keer gebeurt is het zo erg nog niet, maar als het een gewoonte word dan zou ik gewoon zeggen: "Jij wilt afspreken maar zegt toch maar af, dus maak ik het mezelf gemakkelijk door nee te zeggen!

    eikeldopje schreef:
    wat lullig, zijn die mensen wel te vertrouwen?


    'Zijn ze wel te vertrouwen?'. nee, ze komen allemaal hun afspraken niet na omdat het gevaarlijke drugsdealers zijn! come on..


    It's time to be happy again.

    HateOrLoveMe schreef:
    het is wel irritant maar als het één keer gebeurt is het zo erg nog niet, maar als het een gewoonte word dan zou ik gewoon zeggen: "Jij wilt afspreken maar zegt toch maar af, dus maak ik het mezelf gemakkelijk door nee te zeggen!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volgens mij vindt iedereen het wel wat irritant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms doe ik het zelf ook, eerlijk gezegd, maar ik word er niet blij van en ben er ook niet trots op ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind dat ook heel irritant. Zelf doe ik dat nooit, alleen in geval van nood ofzo. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.