• 100% TVWO is geslaagd.
    90% VWO is geslaagd, 3% herkansen.
    91% HAVO is geslaagd, 5% herkansen.
    My school did good._O_
    Weten jullie het ook van jullie school?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:18 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoe kun je dat te weten komen? -Wil ook weten-


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee.


    Food.

    Vaaak, dat is veel VWO ;o


    Life is hard and then we die

    Nee, geen idee. Ik heb ook geen examen. Maar waar zijn die overige procenten dan? :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wow:O
    dat is goed..
    van onze school weet ik het niet, -ik doe ook geen examen dit jaar-, maar mijn vriendinnen horen pas tussen 5-6 of ze geslaagd zijn..
    Vorig jaar was mijn school echt slecht, er was maar 63% geslaagd van HAVO. 63!!! dat is gewoon echt super slecht


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Psychic schreef:
    Nee, geen idee. Ik heb ook geen examen. Maar waar zijn die overige procenten dan? :3


    Ik denk dat die dan gezakt zijn xD...
    lijkt mij...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zo, ze zijn kennelijk erg goed bij jou op school. Ik heb geen idee of ze op mijn school geslaagd zijn. Ik denk het wel, er zakt bijna nooit iemand bij ons. Mijn neef is trouwens wel geslaagd.


    *~* Proud Luxury *~*

    Psychic schreef:
    Nee, geen idee. Ik heb ook geen examen. Maar waar zijn die overige procenten dan? :3

    Die zijn gezakt haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ivan schreef:
    Hoe kun je dat te weten komen? -Wil ook weten-

    Bij mij staat dat op de schoolsite ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Er zijn toch nog best veel gezakt, 13 % Of ligt dat gewoon aan mij dat ik dat veel vind?

    Maar weet je waaraan dat zal liggen? Mijn school is een ASO school, elk jaar vallen er heel veel leerlingen af: ze moeten naar TSO of BSO. In het 6de middelbaar blijven er dan echt nog maar héél weinig over van wat het ooit geweest is. Dus diegene die het zesde nog doen bij ons op school, slagen meestal stuk voor stuk. (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:55 ]


    Only losers can act the way you do

    Paraguay schreef:
    (...)
    Die zijn gezakt haha.

    -slaat zichzelf voor het hoofd-
    :$


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wow, dat is best goed ja.

    Ik gok erop dat het bij ons VEEL lager ligt, mijn school kennende :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat is TVWO??


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Cappuccino schreef:
    Er zijn toch nog best veel gezakt, 13 % Of ligt dat gewoon aan mij dat ik dat veel vind?

    Maar weet je waaraan dat zal liggen? Mijn school is een ASO school, elk jaar vallen er heel veel leerlingen af: ze moeten naar TSO of BSO. In het 6de middelbaar blijven er dan echt nog maar héél weinig over van wat het ooit geweest is. Dus diegene die het zesde nog doen bij ons op school, slagen meestal stuk voor stuk. (nerd)

    Als je nagaat dat er 1800 leerlingen bij op school zitten, waarvan dan denk ik ongeveer 400 of zo in examenjaar zitten, dan vind ik het best veel.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Miauw schreef:
    Wat is TVWO??

    Tweetalig vwo. Dat je al je vakken in het Engels krijgt behalve Frans, Duits en Nederlands. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?