• Gisteren was ik aan 't msn'en met mijn beste internetvriend (ja die van 't liedje uit 't andere topic xd) en toen zei hij dat hij wegging, dus ik zei iets van 'Hou je niet meer van me dan?' en toen zei hij dit:

    Heb z'n naam ff weggedaan zegt: (21:11:53)
    nee want ik zou liegen als ik zeg ik hou van je, of als ik zou zeggen ik vind je aardig, of ik vind je leuk... ik hou heel veel van je zou dichter bij de waarheid zitten ;)


    Wauw.. ik vond het wel heel lief.. maar.. tja, ik weet niet wat ik er nou van moet denken? Hij is van internet, dus ontmoeten zal d'r waarschijnlijk toch nooit inzitten.. We hebben wel afgesproken te meeten over 3 jaar, als hij (of ik) een auto heeft, maarja ik weet niet of je zo lang wel vrienden zou blijven met iemand via internet?

    Maar om 't kort samen te vatten, ik vond het dus lief xD

    Heeft iemand ook wel eens zoiets liefs tegen jou op msn gezegd? Zo ja, wat?


    “Love is a contradiction.”

    Oooooohw - smelt - :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oei, woont hij zo ver dan? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ahw wat lief!
    Hmmh ja tegen mij is ook wel zo iets liefs gezegd door m'n ex. Maar dat is verleden tijd (:
    En over dat ontmoeten, kan jij/hij niet met de trein gaan? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sweet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aghhh, dat is zo schattig :9~

    Flamingo schreef:
    Ahw wat lief!
    Hmmh ja tegen mij is ook wel zo iets liefs gezegd door m'n ex. Maar dat is verleden tijd (:
    En over dat ontmoeten, kan jij/hij niet met de trein gaan? :3

    Nou ja, hij woont in Zeeland en ik in Utrecht. En ik ben nog nooit alleen met de trein gegaan...

    En buiten dat weten mijn ouders niks over hem, en zijn ouders denken dat ik iemand ben die hij op een uitwisseling heeft ontmoet xd


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    (...)
    Nou ja, hij woont in Zeeland en ik in Utrecht. En ik ben nog nooit alleen met de trein gegaan...

    En buiten dat weten mijn ouders niks over hem, en zijn ouders denken dat ik iemand ben die hij op een uitwisseling heeft ontmoet xd

    Dat is nog niet eens zo ver hoor :o
    Ik ben al alleen met de trein naar Arnhem geweest -anderhalf uur-, en ga misschien, heel misschien, ook nog 1x naar Maastricht -3 uur- Dus van Utrecht naar Zeeland is niet zo ver.
    En dat smoesje is niet zo slim :P Maar zeg gewoon dat je hem nog een keer wilt zien, lukt vast wel ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    (...)
    Dat is nog niet eens zo ver hoor :o
    Ik ben al alleen met de trein naar Arnhem geweest -anderhalf uur-, en ga misschien, heel misschien, ook nog 1x naar Maastricht -3 uur- Dus van Utrecht naar Zeeland is niet zo ver.
    En dat smoesje is niet zo slim :P Maar zeg gewoon dat je hem nog een keer wilt zien, lukt vast wel ^^

    Ik hoop dat 't lukt, maar ik vind sowieso dat ik even tot de meivakantie moet wachten, want ik wil niet dat ie me als een beugelbekkie gaat herinneren xD

    Maar met de trein, hoeveel kost dat dan ongeveer? :O
    Ga anders mee, hehe (a)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 19:06 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik krijg heel vaak complimentjes van bepaalde personen, haha.


    Life is hard and then we die

    Awh, dat is echt lief Ö.


    Journals

    En ook toen ik voor de kerstmusical op school auditie had gedaan (die heel goed ging, de jury moest steeds lachen om m'n grapjes en keken alsof ze er blij mee waren) maar ik niet door was, zei hij ook iets van 'dat hij me veel beter vond dan al die anderen en dat ik altijd zijn ster zou blijven'..
    Misschien is 't allemaal wel wat slijmerig, maar ik vind 't stiekem allemaal zo lief xD


    “Love is a contradiction.”

    Aaaw wat super lief! En ja ik heb wel eens complimentjes gehad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    toen ik en mn vriendje nog niet samenwaren, waren we aant sms'en over onze favo acteurs/actrices; en ik vroeg wie zijn favo actrices waren;; zijn antwoord:
    'die van resident evil en jij :p' ((ja ik studeer actrice))

    en dat terwijl hij me (denk ik toch) nog nooit heeft zien acteren!
    heel erg slijmerig, maar ik smolt wel xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Qlimax schreef:
    Aaaw wat super lief! En ja ik heb wel eens complimentjes gehad.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Grizzly schreef:
    toen ik en mn vriendje nog niet samenwaren, waren we aant sms'en over onze favo acteurs/actrices; en ik vroeg wie zijn favo actrices waren;; zijn antwoord:
    'die van resident evil en jij :p' ((ja ik studeer actrice))

    en dat terwijl hij me (denk ik toch) nog nooit heeft zien acteren!
    heel erg slijmerig, maar ik smolt wel xD

    Aww, die's ook lief <3


    “Love is a contradiction.”