Dat het forum nog één grote chaos was en de shoutbox overvol zat met mensen? Ik dacht er laatst nog aan terug en stiekem mis ik toch een paar mensen die destijds geband zijn. Haha, er waren echt van die topics als: 'Ik heb mijn eerste schaamhaartje!' en 'Alleen voor Pol en Jef!' waren jullie daar nog bij?
Ja, het lijkt wel of het langzamerhand een beetje begint af te sterven hier.
Ik denk dat we allemaal gewoon ouder en verstandiger worden en de rel mensen allemaal zijn gebant.
Paraguay schreef:
(...) Nou en. Hahaha.
Ik bedoel gewoon dat er zoveel topics worden gemaakt over dat het zo leuk was toen en blabla. En daar word ik persoonlijk een beetje gek van, maar volgens mij ben ik de enige.
Nee hoor, I like driving people crazy! Die andere zijn gewoon niet zo irritant om erover te zeuren, Shireen! Tsssss.
Miauw.
O jaaa, toen liep het echt helemaal uit de hand op quizlet. Ik had op gegeven moment geen eens meer zín om op het forum te gaan. Er waren toch alleen maar van die spam topics omdat ze konden doen wat ze wilden.
@Beelzebub
idd! maar niet eens alleen op het forum, mijn fotoboek en gastenboek werden helemaal vol gespamt en bij sommige anderen ook,, toen ben ik een paar dagen er van af gegaan alleen even voor belangrijke dingen en toen ik wist dat de mods weer hun werk deden ben ik terug gekomen,