• De stelling van vandaag luidt:
    Negatieve aandacht voor alcohol en jongeren leidt alleen maar tot meer drinken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Denk het wel eerlijk gezegd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lijkt me onlogisch.
    Dat is niet de reden waarom vele aan de drank gaan, lijkt mij.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ligt eraan ;P
    vertel iemand van peuter af aan slechte dingen over drank en ze raken er niet aan..

    vertel iemand pas in zijn puberjaren slechte drinken over drank en die komen er juist aan xd

    of zie ik et verkeerd? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    Ligt eraan ;P
    vertel iemand van peuter af aan slechte dingen over drank en ze raken er niet aan..

    vertel iemand pas in zijn puberjaren slechte drinken over drank en die komen er juist aan xd

    of zie ik et verkeerd? xd


    nee zo is het ook


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens,
    Omdat veel jongeren het stoer vinden te drinken omdat het slecht is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:14 ]


    <3

    Mijn ouders hebben vroeger altijd gezegd dat ik moet oppassen met de hoeveelheid, en de schade die het kan brengen Maar ik drink gewoon wanneer ik zin heb om te drinken, mijn ouders doen daar niet moeilijk over. En ja, ik weet best bij welke hoeveelheid ik moet stoppen.
    Dus ik ben het oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hortons schreef:
    Eens,
    Omdat veel jongeren het stoer vinden te drinken omdat het slecht is.



    Uhu, maar niet allemaal. Ik ga namelijk nooit drinken of roken omdat ik dat me eigen heb belooft. Ik heb nog nooit 1 druppel alcohol op en ik heb daar geen behoefte aan. Mijn zus daar in tegen vind het helemaal geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)


    Uhu, maar niet allemaal. Ik ga namelijk nooit drinken of roken omdat ik dat me eigen heb belooft. Ik heb nog nooit 1 druppel alcohol op en ik heb daar geen behoefte aan. Mijn zus daar in tegen vind het helemaal geweldig


    Ik zeg ook niet allemaal, maar wel veel tenminste wat ik bij mij op school zie. Ik drink en rook ook niet.

    Maar bij mij in de klas vorig jaar zat een meisje - ex bff - die naar een feest ging en eigenlijk heel de klas vertelde dat ze die avond drugs ging gebruiken en dat het slecht was maar toch wilde enzow.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:17 ]


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet allemaal, maar wel veel tenminste wat ik bij mij op school zie. Ik drink en rook ook niet.

    Maar bij mij in de klas vorig jaar zat een meisje - ex bff - die naar een feest ging en eigenlijk heel de klas vertelde dat ze die avond drugs ging gebruiken en dat het slecht was maar toch wilde enzow.


    Ja, een vriendin van mijn zus is nu 14 volgens mij. Of net 2 maanden ofzo 15. Maar die zit ook aan drugs, zuipt zich bijna elk weekend nock out.
    Ze is trouwens ook geen vriendin meer van mijn zus


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eens, meestal is dat wel het geval.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Eens. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hortons schreef:
    Eens,
    Omdat veel jongeren het stoer vinden te drinken omdat het slecht is.


    Simple, but effective.

    hortons schreef:
    Eens,
    Omdat veel jongeren het stoer vinden te drinken omdat het slecht is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Eens.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Eens. Jongeren vinden het altijd geweldig om slechte dingen te doen.