• Weet je wat ik raar vind. Door het WK vind ik Voetbal opeens leuk en vind ik het leuk om naar te kijken heb ik zelf zin om te Voetballen. Volgens mij hersenspoelt het WK je hersens gewoon ofzo :'D Maar heeft iemand dat ook?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee, want ik vind voetbal hypocriet. Net oorlog in korte broekjes.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jep ik ook,
    Ik ben nooit iemand die echt van voetbal heeft gehouden al zaten er enkele spelers tegen die ik wel al heel lang knap vond.
    Maar pas sinds het WK echt begonnen is en ik de sfeer en blijheid om mensen heen zag tja dat is prachtig (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik HAAT voetbal. Gedeeltelijk omdat de bal altijd tegen mijn hoofd aan komt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Haha nee want ik vond voetbal altijd al geweldig, maar ik heb wel op dit soort momenten dat ik toch zou willen dat ik een jongen was zodat ik ook een kans zou maken om uiteindelijk, na vele jaren training, mee te kunnen doen met het WK. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 9:06 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee heb ik geen last van. Voetbal ziet er voor mij nog steeds nutteloos uit.

    Ik vond voetbal altijd al heel erg leuk, dus nee. Dat heb ik niet (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Nee, ik ben niet voor voetbal..


    Stop wishing, Start doing..

    Nee.. Het enige wat er daar te zien is, zijn 22 ventjes die achter een bal aanlopen. Als ze er dan eindelijk bij zijn, schoppen ze hem weg om opnieuw erachter te lopen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ja ik ook .0o


    You can run but not hide

    Armani schreef:
    Nee.. Het enige wat er daar te zien is, zijn 22 ventjes die achter een bal aanlopen. Als ze er dan eindelijk bij zijn, schoppen ze hem weg om opnieuw erachter te lopen..

    Dat vind ik dus ook xD


    Stop wishing, Start doing..

    Miauw schreef:
    Nee, want ik vind voetbal hypocriet. Net oorlog in korte broekjes.
    Kon geen beter antwoord bedenken. Ik vind persoonlijk dat het helemaal niets meer met sport te maken.. Het langste dat ik ook naar een voetbal wedstrijd heb gekeken was afgelopen week. 5 hele minuten lang, toen ben ik opgestaan en ben ik wat anders gaan doen.. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet alle 22 lopen achter een bal. Het zijn er 20 :3, 2 staan in een doeltje :3


    SLOAN.

    De sfeer wel. Het zelf voetballen niet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee.
    Ik heb het altijd al leuk gevonden.
    Het enige dat door het wk komt, is dat mijn verslaving voor David Villa weer terug komt.


    Smiling but close to tears.

    Portugal schreef:
    Haha nee want ik vond voetbal altijd al geweldig, maar ik heb wel op dit soort momenten dat ik toch zou willen dat ik een jongen was zodat ik ook een kans zou maken om uiteindelijk, na vele jaren training, mee te kunnen doen met het WK. (krul)


    Ja, dat is zowat de enige reden waarom ik een jongen zou willen zijn.
    en omdat ik dan niet ongesteld word, maaroke.


    Smiling but close to tears.