• Hey meiden (of jongens). Ik had laats een gesprek over Tokio Hotel. Dat ging ongeveer zo:
    Ik: Hey. Fan van Tokio Hotel?
    Zij: Jaah. Jij dan?
    Ik: Ook. Wat is je favo nummer?
    Zij: Wenn nicht mere geht. (ofsoiets)
    Ik: Is die wel van TH? Die ken ik niet.
    Zij: Dan ben je dus ook geen echte fan.
    Ik: Wrm nie?
    Zij: Omdat je niet alle leidjes kent.
    ____________________________________________________
    Later heb ik dat liedje op mijn laptop opgezocht en het is een erg mooi nummer. Het is nou 1 van mijn favorieten. Maar het is toch belachelijk dat als je toevallig een paar nummers niet kent je gelijk geen echte fan bent? Ik geef eerlijk toe dat ik niet alle nummers ken. Maar ben ik dan echt een fake fan?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    En toen was de rest dood...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ken ook niet alle nummers niks mis mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    je moet het zo bekijken nouw dan weet ik um nu wel tog(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Neee, tuurlijk nie. (: Ik ken persoonlijk alle liedjes die ik maar kan vinden of heb ze toch allemaal zeker 1 x ghrd. Maar ik heb bijna geen spullen van TH daarom ben ik toch ook geen fake fan? (: Snapieeee. =D x

    Dacht je dat ik Instant Karma kende? Daar kwam ik 1 maand geleden pas achter dat die bestond -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan kun je wel fan zijn hoor. @FreakyKidTH; Instant Karma vind ik echt een raar nummer XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dan kun je wel fan zijn hoor. @FreakyKidTH; Instant Karma vind ik echt een raar nummer XD

    Ik ook(cat)
    Maar die is van John Lennon ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dan blijft het leuk als je soms weer een paar nieuwe die j niet kent tegen komt anders moet je w8en tot het nieuwe album en dan heb je ze al 100000 keer afgespeeld en dan wil je ook wel wat nieuw!! :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Dan kun je wel fan zijn hoor. @FreakyKidTH; Instant Karma vind ik echt een raar nummer XD

    jha ma da hebbe ze gecoverd :'D
    ge moet da origineel is hore ö das vies Oo

    omda je ne paar liedjes ni kent zijde zkr geen faker

    een faker is als die fan is om hun beroemdheid, commercieel, om erbij te horen/ in te zijn,...

    en nog vn die redenen ma da weet ge wel

    (...)
    jha ma da hebbe ze gecoverd :'D
    ge moet da origineel is hore ö das vies Oo

    idd da origineel suckt kei hard:o
    da trekt op niks :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken ook niet alle nummers. toevallig wel die ene die jij niet kon. x'D ik ken wel bijna alle nummers van t schrei album. Maarja ik bedoel. zolang je hun nummers goed vind.. en tja. fan fan.. wanneer ben je nou een fan?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Je bent toch gewoon fan van iemand als je het gene wat die persoon heeft gemaakt bewondert? O_O Whatthefack heeft dat met alle nummers kennen te maken. >.<


    Mew <3

    Hahaha ik ken de tekst van instant karma absoluut niet'D en eeuh ik noem me zelf geen fake fan hoor(A) Tekst van black ken ik ook niet=D wel van SwARCHZ trouwens=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik denk nie da er veel zijn die ze egt allemaal kennen of dat iedereen ze allemaal even mooi vind
    dat maakt je nog ni fake fan