• Ik zit soms op het forum en het gebeurt heel vaak dat als ik ergens op reageer, dat iemand anders net voor mij heeft gereageerd. Als je dan van die forumspelletjes (zoals geef profielfoto van degene boven je een cijfer) speelt is dat heel vervelend omdat je het telkens moet veranderen. Maar er zijn ook fora waar je een melding krijgt als iemand heeft gereageerd terwijl jij bezig was met reageren. Dat leek me een handig idee voor het forum op quizlet :Y)


    .

    Daar had ik ook al een topic over haha, maar wel zonder suggestie! :')

    Goed idee [:


    Get back motherfuckerz'

    Ik denk dat de site daar te langzaam van word, maar je kan het vragen.


    Hope goes lost but never dies.

    Gewoon altijd je post dubbelchecken. Zoveel werk is dat toch niet?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    En dat bij elke topic?
    Dat lijkt me niet erg handig. In een gewoon topic -geen spelletje- heeft niet iedereen dezelfde reactie toch?
    Bovendien lijkt het me moeilijk te programeren voor Rutger, en het is ook eigenlijk niet nodig. Je kunt je bericht altijd nog aanpassen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het lijkt me een beetje overbodig, dus ik denk dat het er niet van gaat komen.


    Dit is mijn signature...

    overbodig


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind het ook een beetje overbodig, je kan je reactie niet voor niets aanpassen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het niet nodig eigenlijk ook al moet ik dan soms mijn reacties aanpassen (:


    Keep on smiling