• Ja, de enige die die gigantische ads aan de zijkant van Q ziet. Vanochtend zaten ze er voor het eerst, ik heb ze nog nooit eerder hier op Q gezien. En nee, dit is niet om te zeuren hoewel ik wel de neiging krijg GM te gaan worden met die felle, bewegende dingen aan de zijkant. Wat ik vooral zo apart vind, is dat ze allemaal over levensverzekeringen gaat, waar ik met mijn 15 lentes jong nog niet zo'n interesse in heb (cat). Ik bedoel, ik denk niet dat de doelgroep van zo'n reclame hier op Q te vinden is :')


    Klik!

    Maar zie ik dit dus als enige, of zijn er nog meer mensen die blijkbaar hopeloos op zoek zijn naar een verzekering :')

    Edit:

    Voor de mensen met Google Chrome heb ik de oplossing inmiddels gevonden. Je kan AdBlocker downloaden in de Chrome Web Store en dan heb je geen last meer van die vervelende ads aan de zijkant (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:50 ]


    From these ashes, I will rise

    Ik heb ze ook sinds 11u deze ochtend. =)
    Sommigen wel, sommigen niet...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die blokken aan de zijkant heb ik niet (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:24 ]


    To infinity and beyond •

    kheb het ook.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb adblock aanstaan, dus ik zie ze niet. =)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:29 ]

    Ik heb ze ook en ik erger me dood.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb ze niet^^ Maar misschien komt het door mijn instelling op mijn Mac. Ik weet niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb ze niet, maar zit net als Curlies op een Mac...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb ze niet en had ik ze wel, dan zag ik ze toch niet ,want mijn beeldscherm is er te klein voor 8D


    i put the fun in funeral

    Ik heb ze niet maar ik ben GM, Nikki heeft ze wel alleen dan iets anders. Echt vervelend.
    Ik snap dat Rutger geld nodig heeft om Quizlet online te houden, maar dit is overdreven.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen last van reclame aan de zijkant van mijn scherm en ik hoop dat dat zo blijft.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik niet gelukkig.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb ze niet

    Howell schreef:
    Ik heb ze ook en ik erger me dood.

    Theia schreef:
    Ik heb adblock aanstaan, dus ik zie ze niet. =)

    Nahh, je hebt gelijk! Ik heb AdBlocker net geïnstalleerd, en nu heb ik er geen last meer van. Dank u :3


    From these ashes, I will rise

    Ik heb het ook en stoor me er erg aan(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.