• Klikken maar!

    Ook al zie je der niet zo goed. Ik vind het wel schattig. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Lieef ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Icon schreef:
    Hij ziet er echt gelukkig uit! (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    aaw vet cute <333


    She said: I gotta find out for myself

    Schattig!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Icon schreef:
    Hij ziet er echt gelukkig uit! (:


    One Day you'll remember me...

    Dáaah! Wat super, super lief <3


    Life is hard and then we die

    Weet je wat ik wel jammer zou vinden.
    Georg en zijn vriendin doen beiden veel moeite om uit de aandacht te blijven en als er toch foto's zouden verschijnen over haar of hun samen.
    (Ook al ben ik zelf wel nieuwsgierig naar haar..) ik gun hun echt de privacy. Zodat ze toch nog een beetje normaal kunnen leven ofzo.

    Hoe heet ze eigenlijk?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Finished schreef:
    Weet je wat ik wel jammer zou vinden.
    Georg en zijn vriendin doen beiden veel moeite om uit de aandacht te blijven en als er toch foto's zouden verschijnen over haar of hun samen.
    (Ook al ben ik zelf wel nieuwsgierig naar haar..) ik gun hun echt de privacy. Zodat ze toch nog een beetje normaal kunnen leven ofzo.

    ja idd :3

    Sid schreef:
    Hoe heet ze eigenlijk?

    it is a secret :3
    I think :3

    aahhh ik vind het schattig :)

    Prodigy schreef:
    Kijk nou hoe gelukkig. :3


    Only losers can act the way you do

    Finished schreef:
    Weet je wat ik wel jammer zou vinden.
    Georg en zijn vriendin doen beiden veel moeite om uit de aandacht te blijven en als er toch foto's zouden verschijnen over haar of hun samen.
    (Ook al ben ik zelf wel nieuwsgierig naar haar..) ik gun hun echt de privacy. Zodat ze toch nog een beetje normaal kunnen leven ofzo.

    Er was ooit ook een topic gemaakt dat je geen topics mocht aanmaken over de familie/vrienden van Tokio Hotel. Maar goed. ¬¬


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sorry jongens, hier komt een slotje op. Privacy schending. Wij hebben met de fanclubs en Universal afgesproken dat wij geen foto's van familie en vrienden toestaan.


    Wie du mir, so ich dir.