• Omg. Ik ken zo een gozer, die bij mij in de buurt woont. En die heb ik dus op msn. En toen deed ie ze cam aan. En toen ging ik even uit t gesprek. En toen kwam ik weer terug.
    En toen zag ik ineens heel groot ze "p**mol in beeld. Dus ik kreeg zowat een hartverzakking. Maar ik zie hem dus binnenkort weer op verjaardag. Omg><.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dat heb ik wel vaker meegemaakt, maar gisteren was het té erg voor woorden. Ik zat gewoon op msn en de webcam stond aan. Ik was gewoon huiswerk aan het maken en keek af en toe naar het scherm. Zie ik opeens zijn mobiel met p***o afspelen voor de webcam.
    Nou ik was echt blij dat ik niet net gegeten had. Ziekelijk gewoon.


    Think before you act.

    is dat een nieuwe manier van versieren ofzo?
    ben ik blij dat die manier niet bij mij uitgevoert wordt...nou ja...niet dat ik direct een hartverlamming krijg...

    lullig voor je dat je hem in het echt ook kent...probeer maar dat beeld van de webcam te verbannen uit je geheugen...tenminste tijdens die verjaardag...dan lukt het je wel...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké dat is echt raar.
    Maar hey het kan altijd erger,
    al 'ns op de chatroulette geweest?


    You like that huh bitch

    Ik zou waarschijnlijk zeggen: Haal dat vieze ding uit m'n beeld ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Prodigy schreef:
    Hahahaha, awkard. :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou keihard gaan lachen, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, ik zou me ook rot schrikken :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sommige mensen zijn zo kansloos. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou hem persoonlijk keihard uitlachen. Ik bedoel hij is degene die de piemol laat zien.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    IvoryCoast schreef:
    Ik zou me helemaal dood lachen, denk ik :')


    Jaa idd x)
    Ik zou eerst denken ; WTF! :|
    & daarna ;; voel je je wel helemaal goed?


    Vampire Heart.

    Sommigen zeggen dat ze zouden lachen, wel... ik zou het ook doen en zelf had ik tegen hem gezegd: 'hopelijk hebben ze die ook in grotere versies' *sorry xp* Gewoon om toch iets te zeggen en niet met je mond vol tanden naar je scherm te staren.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 23:32 ]


    MUSIC && FASHION

    IvoryCoast schreef:
    Ik zou me helemaal dood lachen, denk ik :')


    The grass is not always greener on the other side

    HAHAHAHAHAA.
    He is so desperated. What a no-lifer.
    Maar ik heb wel medelijden met je hoor, succes!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, mooi toch. Als hij het nog eens doet maak je gewoon een aantal screenshotjes en heb je perfect chantagemateriaal mocht hij je echt eens lastig gaan vallen.


    x

    Echt kansloos. Ik had ooit eens een gast die in zijn boxer in beeld zat.