• Omg. Ik ken zo een gozer, die bij mij in de buurt woont. En die heb ik dus op msn. En toen deed ie ze cam aan. En toen ging ik even uit t gesprek. En toen kwam ik weer terug.
    En toen zag ik ineens heel groot ze "p**mol in beeld. Dus ik kreeg zowat een hartverzakking. Maar ik zie hem dus binnenkort weer op verjaardag. Omg><.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat wordt smoezen verzinnen!:O:P
    zeg dat je de cam hebt laten vallen ofzo:P


    How about a shave...

    Hahahaha, hij heeft ook een mooie manier van 'begroeten' ;D Achja, laten we zeggen dat hij een speciale manier heeft van 'uniek' zijn ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    HAHAHAHAHAHAHAH de volgende keer als je hem ziet moet je zeggen: Volgende keer je lul in je broek houden oké?.
    gewoon waar iedereen bij is :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    omg...lekker dan O_O schrik je je ook even half levend


    If you believe in yourself anything is possible

    PUKKELxDING schreef:
    ...
    Kansloos. (lol)


    Niks aan toe te voegen. :']


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Vervain schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAH de volgende keer als je hem ziet moet je zeggen: Volgende keer je lul in je broek houden oké?.
    gewoon waar iedereen bij is :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Djeezes, hoe vettig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uitlachen die hap. :Y)


    Life is an art, not a science.

    LALALALALA schreef:
    (...)Dat wil die ook. Maar inmiddels gelooft hij mijn 'ik doe mijn cam niet aan want ik heb geen makeup op'-smoes niet meer.


    Dan zeg je dat je pc vast loopt als je je cam aandoet ;) Bij mij is dat echt zo :O En dan moet je hem gewoon blokkeren anders :S

    dat heb ik ook al vaak meegemaakt !
    met een jongen die ik ken van op reis,en ongeveer aan de andere kant van belgië woont.
    Het is een hele knappe jongen,maar elke keer weer zegt hij 'ik heb een nieuwe gsm,kijk,kijk,kijk!' of 'ik heb een nieuwe broek,kijk,kijk,kijk!' uiteraard kijk ik al lang niet meer (:
    want ik weet al wat hij doet dan


    everybody needs a song.

    Vervain schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAH de volgende keer als je hem ziet moet je zeggen: Volgende keer je lul in je broek houden oké?.
    gewoon waar iedereen bij is :'D


    juistt.
    dat moet je doen. (krul)


    Smiling but close to tears.

    ik zou hem blokkeren.


    No guts no glory.

    Als je hem ziet tegen zeggen ; Hoi kleintje:Y)


    The grass is not always greener on the other side