• Onlangs zijn de kudo's uitgevonden en ik vind ze wel tof, maar nu staat er zowel op iedere pagina alsook op de voorpagina populaire stories.
    Zo krijg ik de indruk dat nieuwe stories niet zo veel kans krijgen om gelezen te worden. Er is inderdaad de knop 'Nieuwste Stories', maar die moet je eerst aanklikken voor je ze ziet. Ook worden nieuwe hoofdstukken daarin meegrekend, dacht ik.

    Dus nu is mijn voorstel om écht nieuwe stories op de voorpagina te zetten en de 'Populaire Stories' van de voorpagina te verwijderen, want ze staan toch al op iedere pagina omwille van de kudo's.
    Dus als een story nog maar een dag oud is ofzo. En er wordt dan een maximum aangegeven van een maand oud of een paar weken ofzo.

    Wat vinden jullie ervan?
    Zeg niet enkel 'ja' of 'nee', maar geef ook de reden(en) waarom jij dat denkt.

    x.

    Edit:

    Rutger zei op 20 juni 2010 - 12:09:

    Ik heb zo ingesteld dat wanneer je ingelogd bent je voortaan de nieuwste quizzen en stories te zien krijgt en wanneer je niet ingelogd bent (en waarschijnlijk nieuw op de site) je nog steeds de meest populaire quizzen en stories.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:50 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    bedoel je dan ook de stories waar een nieuw hoofdstuk is opgezet, of alleen nieuwe stories?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.

    Hier sluit ik me bij aan, ja dus (:


    your eyes are like stars in the night.

    Rutger schreef:
    Ik heb zo ingesteld dat wanneer je ingelogd bent je voortaan de nieuwste quizzen en stories te zien krijgt en wanneer je niet ingelogd bent (en waarschijnlijk nieuw op de site) je nog steeds de meest populaire quizzen en stories.
    En, waar zie je dat dan?


    Life is hard and then we die

    PUKKEL x DING schreef:
    En, waar zie je dat dan?


    Zonder in te loggen staat er op de voorpagina 'Populaire quizen' en 'Populaire stories'.
    Maar als je ingelogd bent en dan naar de voorpagina staat, zijn die twee vervangen door 'Nieuwe quizen' en 'Nieuwe stories'.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 17:45 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    I need you like a heart needs a beat

    Absoluut een goed idee! :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    Never look back, don't doubt tomorrow.