• Ik heb zostraks voor mijn paardrijles te horen gekregen dat mijn verzorgpony(die ik al 4 jaar verzorg)verkocht gaat worden wegens geldproblemen van mijn paardrijinstructrice. Drie van de negen paarden gaan verkocht worden en net daar zit mijn schatje bij. Dus ik had tijdens het rijden helemaal tranen in mijn ogen enzo en na de les kwam mijn instructrice naar me toe en zei dat mijn ouders mijn verzorgpony over willen kopen. Dus ik was helemaal blij naar huis gegaan en toen belde mijn moeder op dat ze al een paar weken wist dat mijn verzorgpony verkocht zou moeten worden en dat ze al vanalles aan het regelen was en ze blijft waarschijnlijk nu staan waar alle paarden nu nog staan en ik ben ze zo dankbaar :D
    -Wanneer het gaat gebeuren weet ik nog niet..
    Maar ik vind het trouwens ook echt vréselijk voor mijn instructrice en haar gezin want de geldproblemen zijn zo erg geworden dat ze binnen 2 maanden hun huis uit moeten..
    Je bent een schat als je dit hebt gelezen want ik moest dit even kwijt :]
    Wat is het mooiste wat je ouders ooit voor je hebben gedaan?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 13:31 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Wauw! Dat is echt vreselijk lief van je ouders!

    Uhm ik zou het niet weten? Dat ze me te eten geven?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Da's kei lief ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Echt super voor je.

    Mijn ouders....hmm...ik heb geen idee.:$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Das kei lief!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ahw dat is echt vet lief van je ouders!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt wel lief van hen :3
    En eum, geen idee :')


    Happiness hit her like a train on a track

    OMG, dat is super lief van je ouders! Ik weet hoe dat voelt als je verzorg/lievelingspony verkocht wordt, ik heb dat vaak genoeg meegemaakt...
    Het mooiste wat mijn ouders voor mij hebben gedaan... Een heleboel, maar 1 ervan is mijn rijbewijs krijgen voor mijn verjaardag, en het andere is mijn Lowlands kaartje krijgen voor mijn verjaardag, terwijl ik er zelf al voor aan het sparen was (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is echt heel lief. =P

    Ik ben heel dnakbaar dat mijn ouders me opgewekt hebben. Anders had ik niet in dit topic kunnen reageren. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    het is echt zo lief van hen;

    het mooiste wat ze voor mij gedaan hebben?
    Ze hebben me altijd al gesteund


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Wauwww ;3 dat is wel echt zooo lief van je ouders he! Je mag ze inderdaad wel echt eeuwig dankbaar zijn ^^! En wel echt ontzettend erg voor je instructrice ;o.
    En het liefste wat mijn ouders ooit gedaan hebben, waar ik ze eeuwig dankbaar voor ben, is toestemming geven dat ik van de ouders van één van mijn beste vriendinnen en van die vriendin zelf een paard kreeg.. Ik verzorgde haar ook al zo'n 4 jaar en ik heb haar toen voor mijn 17e verjaardag gekregen. <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aaw, je ouders zijn cool :]
    Het mooiste wat mijn ouders voor mij gedaan hebben is dat ze me nooit oordelen over de dingen die ik doe/draag. [En natuurlijk dat ik een tragus piercing mag [a]]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wat lief van je ouderss ;o.
    Myn ouders maken me alleen maar verwendd(krul).
    En dat vind ik lief van mn ouders :3


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim

    Gaaf:D
    Haha, het mooiste dat mijn ouders deden was ook het geven van een eigen pony :')


    To live would be an awfully big adventure

    dat is echt vet voor jou!

    En wel jammer voor dat gezin van waar die pony's/paarden nu nog zijn :3

    superlief!

    dat ik een piano wilde , en hun voorbetaalde xD

    maar nog niet echt iets anders ofzo


    Nobody is perfect