• Men vriend zou graag een tattoeage laten zetten met chinese tekens op zijn pols, maar hij is aan het twijfelen tussen HOOP en OUDERS In hoop zit veel betekenis. Met zijn ouders komt hij ook heel goed overeen. Tussen welke 2 zouden jullie kiezen? Willen jullie ook zeggen waarom, dat zou helpen denk ik..

    Dit is dan ook een voorbeeld er vanKlik



    Nu begint mijn vriendje te twijfelen tussen ouders & eeuwig geluk zijn mama zei dat eeuwig geluk ook wel goed is, ook voor later..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 12:43 ]


    Keep on smiling

    hoop...een mooie herinnering aan dat je de hoop nooit moet opgeven^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoop

    Griekenland schreef:
    Ouders staat voor verbintenis vind ik. Hoop voor een steuntje in de rug. Moeilijk. Kan het niet allebei?

    Dat wordt dan een beetje teveel


    Keep on smiling

    Waarom niet op de ene arm hoop en op de andere ouders ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ouders.

    ImNotOkay schreef:
    Waarom niet op de ene arm hoop en op de andere ouders ?


    da's erover toch?


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    da's erover toch?

    Hoe bedoel je?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    welja op allebij de armen iets, mijn vriendje zou liever 1 hebben, we willen allebij eigenlijk dat ie er maar 1 heeft


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    welja op allebij de armen iets, mijn vriendje zou liever 1 hebben, we willen allebij eigenlijk dat ie er maar 1 heeft


    Kunnen jullie er dan niet een woord van maken? Hoopvolle Ouders bijvoorbeeld (:?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Kunnen jullie er dan niet een woord van maken? Hoopvolle Ouders bijvoorbeeld (:?


    dat zijn dan weer te veel tekens (zip)


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    dat zijn dan weer te veel tekens (zip)


    Ah, wel dan zou ik Hoop nemen. Maarja misschien heeft je vriend wel een sterke band met zijn ouders dus eigenlijk zou ik het niet weten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)

    Ah, wel dan zou ik Hoop nemen. Maarja misschien heeft je vriend wel een sterke band met zijn ouders dus eigenlijk zou ik het niet weten.


    Ja die heeft ie dat heb ik al gezegd in de omschrijving en over dat van die hoopvolle ouders daar dat zijn al meteen 7 tekens en dat is veel te veel :X


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    Ja die heeft ie dat heb ik al gezegd in de omschrijving en over dat van die hoopvolle ouders daar dat zijn al meteen 7 tekens en dat is veel te veel :X

    Achja je kan 2 grote tekens nemen of 7 kleintjes. Maar ik zou toch persoonlijk voor Hoop gaan. Want stel je voor dat hij ooit erge ruzie krijgt met zijn ouders want dat kun je nooit van te voren zeggen/weten dan is het wel balen voor je als je dan net ouders op je arm hebt staan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ImNotOkay schreef:
    (...)
    Achja je kan 2 grote tekens nemen of 7 kleintjes. Maar ik zou toch persoonlijk voor Hoop gaan. Want stel je voor dat hij ooit erge ruzie krijgt met zijn ouders want dat kun je nooit van te voren zeggen/weten dan is het wel balen voor je als je dan net ouders op je arm hebt staan.


    dan nog je zal altijd van je ouders blijven houden wat er ook gebeurd


    Keep on smiling

    Ik vind de tekens van hoop mooier en het heeft natuurlijk een mooie betekenis :) niet dat ouders die niet heeft


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain