• Ik wil later misschien een tattoo maar ik twijfel wel. (ik ben nu 15) maar ik wil danwel iets niet heel opvallends zoals een elfje ofzo bij mijn enkel of een wolf xD willen jullie er later een, of hebben jullie er al een? of vinden jullie het verpesten van je lichaam?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Nee, ik vind het niet verpesten. Ik vind dat je je lijf moet beschouwen als een kunstwerk -god, wat klinkt dit dom- en dat je het zo leuk mogelijk moet maken. Al is het door make-up, haar verven, piercings en tattoo's.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 22:50 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik wil een salamander op me enkel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik wil trouwens het zinnetje 'Ik hou van je. Oma.' wat m'n oma heeft geschreven, op m'n pols laten tatoeëren.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik wil later wel een alleen als ik een kind heb..


    Keep on smiling

    Ik wil er heel graag een. Maar dan geen bloemetje/vlindertje en die softe dingen of iets héél kleins. Dan wil ik iets groots op mijn arm. Ik probeer iets te verzinnen waar een beetje metal inzit. Een Doodshoofd, maarja. Moet betekenis in..

    Maar ben nog 14, wát zie ik dan wel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb op moment al 5 tattoo's en 2 piercings, daar komen nog ongeveer 6 tattoo's en 6 dermal anchors bij en dan is het genoeg geweest voor mij :P, staan wel wat foto's in mijn fotoboek ^^

    Ik wil zeker wel een tattoo, al voor 4 jaar. Dus het wordt tijd dat ik er eentje krijg. :3
    Ik heb met mijn vader een weddenschap gesloten, dat als ik dit jaar zou slagen dat ik een tattoo & piercing zou krijgen. & het is echt heel erg veel kans dat ik slaag. Dus YEEEUY FOR ME~!
    Ik wil later ook misschien mijn eigen tattooshop. Tattoo's zijn kunst. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel een tattoo denk ik. 't is nog niet zeker maar wel bijna. En dan wordt het gewoon iets kleins.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil een slapende baby engel op me pols als 'bescherming'.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Zie ik dan wel eigenlijk. Zou het nu nog niet weten.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik wil geen tattoo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik wil een tattoo, maar ik heb geen flauw idee wat haha ;p


    live the life you love

    ik wil later een klein iets op mijn pols/enkel laten zetten. Maar dan moet ik wel iets gevonden hebben dat een betekenis voor me heeft.
    Sommige dingen vindt ik wel mooi, maar als je wat oudere mensen zie die ook ondergekliedert zitten zegmaar vind ik het lelijk. Iets kleins ofzo, dat valt dan niet zo op.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    Ik heb er al één en na de zomer ga ik voor mijn tweede.

    Mmm, kan er niet een keer een groot topic over tattoo's komen? Er verschijnen wel érg veel de laatste tijd over...

    Ontopic: Ik heb er één en heb hopelijk dit jaar mijn tweede er bij.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell