• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die niet zuinig genoeg zijn met energie en/of brandstof moeten een boete krijgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Als je overdrijft en het expres is, zeker en vast!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 0:07 ]


    007

    Oneens, Mensen betalen er toch zelf voor?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nee, geen boete. Je kan toch niet elke keer gaan uitzoeken om welke redenen iemand er niet zuinig mee om gaat? Ze betalen er trouwens ook nog voor, dat is dus hun zorg. Daarbij kan je al de helft van de bevolking boetes gaan geven, want niet iedereen kan zuinig genoeg zijn; en dat gaat ongelooflijk lastig zijn voor de bureaucratie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    Nee, geen boete. Je kan toch niet elke keer gaan uitzoeken om welke redenen iemand er niet zuinig mee om gaat? Ze betalen er trouwens ook nog voor, dat is dus hun zorg. Daarbij kan je al de helft van de bevolking boetes gaan geven, want niet iedereen kan zuinig genoeg zijn; en dat gaat ongelooflijk lastig zijn voor de bureaucratie.


    En anders minimaal een punten systeem net als met de Nederlandse rijbewijzen. Een aantal kansen, en anders ben je de lul. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Italie schreef:
    Oneens, Mensen betalen er toch zelf voor?


    Eens.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als ze het niet overdrijven.

    Italie schreef:
    Oneens, Mensen betalen er toch zelf voor?


    wth.

    Sutherland schreef:
    Nee, geen boete. Je kan toch niet elke keer gaan uitzoeken om welke redenen iemand er niet zuinig mee om gaat? Ze betalen er trouwens ook nog voor, dat is dus hun zorg. Daarbij kan je al de helft van de bevolking boetes gaan geven, want niet iedereen kan zuinig genoeg zijn; en dat gaat ongelooflijk lastig zijn voor de bureaucratie.

    nee?
    Ze betalen er voor.


    Smiling but close to tears.

    Ja joh, nog meer boetes.
    Krijgen we straks ook een boete als je je elektrische tandenborstel te lang gebruikt? ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kilometerheffing is zhe answer


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens, die mensen betalen toch zeker zelf voor het aantal wat ze verbruiken?
    en op = op.. dus tja..


    Never forget the things that make you smile

    Nou een boete misschien niet, maar er zouden toch maatregelen getroffen moeten worden. Voor dat beetje olie dat we nog hebben kan je niet zomaar olie gaan verspillen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lol, en hoe gaan we dat doen dan? Want die kilometerheffing bijv. klopt ook van geen enkele kant.


    Life is hard and then we die

    Dat doet me denken aan gisteren toen er een paar rare mensen waren die doelloos rondjes gingen rijden met de auto omdat NL had gewonnen. (nerd)
    Maar ik ben er niet mee eens. Als ze de rekening zien, schrikken ze zich vast dood (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.