• Euhm, hi! 'Is it hi or hey?' xD

    Euhm ja, ik ben dus een paar dagen terug begonnen met muziek te coveren, en heb al een paar goede reacties. Maar ik wil wel weten wat jullie ervan vinden. Dus ik ga gewoon in dit topic mn covers zetten. Reacties zijn welkom, opbouwende kritiek ook. Maar kraak het niet af alsjeblieft. Ik zing vooral omdat ik het leuk vind :P






    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    En deze heb ik samen met een vriendin gedaan:


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik vind het opzich wel oké klinken, maar misschien moet je de muziek wat harder zetten. Ik vind het persoonlijk namelijk erg storend dat ik jouw stem vooral hoor.. En ik vind het bij het eerste liedje een beetje apart dat je "teen - age" zingt, ipv "teenage", maar misschien omdat dat beter in het ritme past?
    Vooral doorblijven zingen als jij het leuk vind! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Bedankt! Ja, dat merkte ik ook toen ik het uploadde, ik zit erover te denken om liedjes op mijn piano te gaan leren spelen. Dat klinkt dan denk ik beter.
    Bedankt voor je reactie!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje monotoon klinken. Ook is je Engels uitspraak niet helemaal geweldig en de muziek staat inderdaad wat zacht, maar je doet het alsnog beter dan ik. :'D Blijven oefenen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CrushOnLuke schreef:
    Bedankt! Ja, dat merkte ik ook toen ik het uploadde, ik zit erover te denken om liedjes op mijn piano te gaan leren spelen. Dat klinkt dan denk ik beter.
    Bedankt voor je reactie!


    Dat zou inderdaad erg mooi zijn! ;]
    Ik vond trouwens bij het eerste liedje je stem een beetje 'eentonig' klinken, maar zit kan ook komen omdat ik me dus stoorde aan het feit dat je muziek er nauwelijks was.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat houd monotoon in? Sorry als dat een domme vraag is, haha. Ja, oefenen ga ik zeker doen. En wat bedenken op de muziek...


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Die van Victoria Justice vind ik wel leuk. Ik vind de stem van jou en je vriendin zo samen bij elkaar passen. Daardoor klinkt het lied beter dan met twee stemmen die met elkaar vloeken. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt! Dat is fijn om te horen!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    CrushOnLuke schreef:
    Wat houd monotoon in? Sorry als dat een domme vraag is, haha. Ja, oefenen ga ik zeker doen. En wat bedenken op de muziek...

    Oh, dat het eentonig is. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh okee, bedankt. Ik zal zeker kijken of ik het kan verbeteren :)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Euuhm, ik zit er even over na te denken hoe ik dit moet zeggen.. Je timing is niet helemaal juist, zeker niet bij Beside You in het stukje vlak voor het refrein. Is dat jou al eens opgevallen? (:
    Ook is je stem, zoals de anderen ook al zeiden, erg monotoon.
    Je hebt ook moeite met toonhoogte houden en de uitspraak is niet helemaal juist.
    Misschien moet je het nog een keer proberen en dan erg veel tijd besteden aan één lied: luister goed naar de uitspraak, leer de teksten, let oo de timing en je toonhoogtes. (:
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt (:

    Was het jou zelf al opgevallen dat het niet helemaal klopte of is dit nieuw voor je?

    Echt? Oh dat faalt best hard. Ik gebruik die karaoke versie's op yt... Maar bedankt, ik zal er zeker iets mee doen!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Pama schreef:
    Die van Victoria Justice vind ik wel leuk. Ik vind de stem van jou en je vriendin zo samen bij elkaar passen. Daardoor klinkt het lied beter dan met twee stemmen die met elkaar vloeken. :')


    olaa :p
    Ik ben die vriendin trouwens :p
    maar thanks haha.


    En juul... mijn mening weet je al :p


    Don't trust anyone . . .

    Haha yush, Thanks Jess :P


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Het klinkt - eerlijk gezegd - alsof je het niet wilt zingen. Het is inderdaad erg monotoon, maar ook alsof je jezelf inhoudt of gewoon niet weet waar het liedje over gaat. Je maakt ook de woorden niet helemaal af. Alsof je je zinnen halverwege inslikt.
    Het is misschien goed om het eens terug te luisteren.
    Ik hoop dat je er wat mee kan!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes