• Kan er iemand van jullie goed overweg met de 'free youtube to ipod converter' & 'Windows movie maker'? Wel, kan die iemand mij dan vertellen, wat ik moet aanklikken bij de youtube converter als ik daarna het filmpje op windows movie maker wil plaatsen? Want het wilt niet werken als ik het filmpje download met de converter en het dan op windows movie maker plaats.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Moet je dan niet gewoon bij invoegen op 'video's' klikken en dan die video openen? Althans, zo doe ik dat toch. Maar ik haal filmpjes van youtube met www.zamzar.com. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Moet je dan niet gewoon bij invoegen op 'video's' klikken en dan die video openen? Althans, zo doe ik dat toch. Maar ik haal filmpjes van youtube met www.zamzar.com. :'D


    Ik weet wel hoe ik ze moet openen, maar het lukt gewoon niet omdat het bestand niet gaat of blablabla ;l naja, dan ga ik dat ook is proberen ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik weet wel hoe ik ze moet openen, maar het lukt gewoon niet omdat het bestand niet gaat of blablabla ;l naja, dan ga ik dat ook is proberen ;p


    Haha, dan kan dat zijn omdat je het 'convert' naar een iPod-bestand? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Haha, dan kan dat zijn omdat je het 'convert' naar een iPod-bestand? :'D


    Ja, inderdaad, daarom dat ik vraag naar wel bestand ik het moet 'converten'? xd


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, daarom dat ik vraag naar wel bestand ik het moet 'converten'? xd


    Dat ik het zelf niet weet. :'D
    Heb ik zelf gisteren ook kei lang naar aan het zoeken geweest en toen kwam ik uit op zamzar. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wou Window's movie maker downloaden, maar ik weet niet waar dat kan. 8D


    Smiling but close to tears.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat ik het zelf niet weet. :'D
    Heb ik zelf gisteren ook kei lang naar aan het zoeken geweest en toen kwam ik uit op zamzar. (':


    Haha xd


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Argentinia schreef:
    Ik wou Window's movie maker downloaden, maar ik weet niet waar dat kan. 8D


    Ik denk dat je dat niet kan downloaden, want bij iedereen die ik ken staat dat al van zelf op de computer. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Argentinia schreef:
    Ik wou Window's movie maker downloaden, maar ik weet niet waar dat kan. 8D

    http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-x-b-y-x-v.htm

    Even googelen en je hebt het zo._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik haal de video's van youtube altijd met Youtube downloader & dan plaatsen naar windows moviemaker of windows live moviemaker.

    PleaseBiteMe schreef:
    Ik haal de video's van youtube altijd met Youtube downloader & dan plaatsen naar windows moviemaker of windows live moviemaker.


    Ja, zo doe ik het toch ook? Ik vraag alleen welk bestand de video moet zijn, want het lukt bij mij niet. ;s


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    WMV. of AVI. :3


    SLOAN.

    Wacht ik zal het even voor je proberen. ;a

    Ja dan moet je hem overzetten op een WMV bestand.
    Hij doet het bij mij niet met AVI wel met WMV.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 15:19 ]

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, zo doe ik het toch ook? Ik vraag alleen welk bestand de video moet zijn, want het lukt bij mij niet. ;s

    De ene keer pakt-ie MP4, soms WMV, soms FLV en soms AVI. Al met al moet je ze allemaal proberen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*