• Hoi! Ik zit met een klein dilemma en ik vroeg me af wat jullie ervan dachten. :)
    Ik wil deze zomer graag mee met een project voor ontwikkelingshulp naar een ontwikkelingsland. Ik ben er al voor aan het sparen en het lijkt me heel leuk.
    Mijn moeder gaat deze zomer naar onze familie in het buitenland en ergens wil ik met haar mee. Ik heb maar één keer per jaar een kans om mijn familie te zien, maar ik wil ook graag naar een ontwikkelingsland.

    Wat denken jullie? Zal ik die ene kans om mijn familie te zien dit jaar opgeven om naar een ontwikkelingsland te gaan?

    Bedankt voor het lezen en het advies!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Kun je niet met je moeder mee om de rest van je familie te zien en een andere keer aan dat project voor ontwikkelingshulp meedoen? Of is dat project ook maar voor 1 x of iets?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Kun je niet met je moeder mee om de rest van je familie te zien en een andere keer aan dat project voor ontwikkelingshulp meedoen? Of is dat project ook maar voor 1 x of iets?

    Ja, misschien kan dat wel. Alleen volgende zomer is de zomer voordat ik ga studeren, dus ik weet niet of het dan nog wel kan. Maar ik kan het proberen :)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    FlowerRain schreef:
    (...)
    Ja, misschien kan dat wel. Alleen volgende zomer is de zomer voordat ik ga studeren, dus ik weet niet of het dan nog wel kan. Maar ik kan het proberen :)

    Oké, hoezo weet je dat niet zeker? Hoelang duurt zo'n project of weet je dat niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat je voor zo'n project maar 1 kans hebt. En dan zou ik die zeker nemen :) En je famillie zie je dan toch weer over een jaar?


    Stenenlikker

    Exasperated schreef:
    (...)
    Oké, hoezo weet je dat niet zeker? Hoelang duurt zo'n project of weet je dat niet?

    Ik weet niet hoe het volgend jaar allemaal gaat verlopen, want het wordt dan mijn examenjaar en dan zal ik het waarschijnlijk veel drukker krijgen en me met andere dingen bezig houden.:) De lengte van de projecten zijn niet allemaal hetzelfde, maar de meesten twee tot vier weken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 0:52 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    FlowerRain schreef:
    (...)
    Ik weet hoe het volgend jaar allemaal gaat verlopen, want het wordt dan mijn examenjaar en dan zal ik het waarschijnlijk veel drukker krijgen en me met andere dingen bezig houden.:) De lengte van de projecten zijn niet allemaal hetzelfde, maar de meesten twee tot vier weken.

    Ach, vandaar. Ja, ik snap het. Ehm, ik weet niet of je hier al met je moeder over hebt gesproken, maar wat vind zij hiervan?
    Je moet niet op mijn mening letten, maar ik zou waarschijnlijk voor de familie kiezen, want die zie je al niet zovaak. En die projecten komen wel vaker voor, dus dan heb je alsnog kans dat je daaraan mee kan doen. Je familie zie je maar 1 keer in het jaar.
    Je maakt in iedergeval wel de goede beslissing. Of je nou voor het project kiest of voor de familie. Veel geluk nog met kiezen in iedergeval.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    (...)
    Ach, vandaar. Ja, ik snap het. Ehm, ik weet niet of je hier al met je moeder over hebt gesproken, maar wat vind zij hiervan?
    Je moet niet op mijn mening letten, maar ik zou waarschijnlijk voor de familie kiezen, want die zie je al niet zovaak. En die projecten komen wel vaker voor, dus dan heb je alsnog kans dat je daaraan mee kan doen. Je familie zie je maar 1 keer in het jaar.
    Je maakt in ieder geval wel de goede beslissing. Of je nou voor het project kiest of voor de familie. Veel geluk nog met kiezen in iedergeval.

    Dank je wel!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ewijn schreef:
    Ik denk dat je voor zo'n project maar 1 kans hebt. En dan zou ik die zeker nemen :) En je famillie zie je dan toch weer over een jaar?

    Oke, dank je wel!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3