• Word samengeschreven met Ivy aka Italy.
    Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro, bekende speler van het Portugese, heeft al maanden een relatie met wat hij denkt de liefde van zijn leven is, beeldschone Rovy. Op een dag word er een nieuweling in het Portugese team gebracht, en tijdens het douchen begint Cristiano gevoelens voor zijn nieuwe teamgenoot te krijgen, waardoor hij voor een lastige keuze komt te staan waarbij hij moet kiezen, Rovy of de nieuweling?

    Moet de nieuweling homo zijn?
    Titel?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 16:58 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is die nieuwe ook homo? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    Is die nieuwe ook homo? (krul)

    Weten we nog niet. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentina schreef:
    (...)

    -blind-

    Aww :3 (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha Ronaldo als homo, :Y)

    Maak em Homo, en laat hem Ronaldo verleiden. Jesh ik kan weer ticken, mijn ouders zijn weg. Ik moest net sneaky doen 00


    SLOAN.

    Ik heb even in het topic gezet of hij homo moet zijn of niet (krul) Dus ga beantwoorden junge:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dattie homo moet zijn, en er dan pas achterkomt als hij ronaldo ziet haha


    SLOAN.

    Jawel, of laat hem bi zijn natuurlijk. Anders heeft Ronaldo toch niks meer om over te twijfelen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    Jawel, of laat hem bi zijn natuurlijk. Anders heeft Ronaldo toch niks meer om over te twijfelen.

    Lekker twee biseksuele mannen haha(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Lekker twee biseksuele mannen haha(krul)


    Haha, ja.
    Nee maargoed, als die nieuweling hem niet ziet staan is het snel beslist natuurlijk (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    (...)

    Haha, ja.
    Nee maargoed, als die nieuweling hem niet ziet staan is het snel beslist natuurlijk (krul)

    Ja dat wel haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Laat ze betrapt worden door iemand als ze zoenen of iets dergelijks doen hahahaahaha :d


    SLOAN.