• Ik ben erachter dat ik bi ben., Nou en., Veel mensen weten het al, omdat ik ervoor uit kom. Maar niet overal.
    Ik durf het mijn moeder niet te vertellen. Want JA ik ben bang voor haar reactie.

    ze zegt gewoon:

    Homo? Lesbisch? Geen probleem joh! Bi? Schande! Moet je geen respect voor hebben. Ze zijn het niet waard. Alle mensen die bi zijn moeten worden opgesloten


    ik ben bang dat als ze het weet, ze nooit meer met me praat. En dat ze me het huis uitzet.. Ik heb wel adressen waar ik heen kan. Mensen die het niet normaal vinden dat ze zo doet. Mensen die het zelf ook hebben meegemaakt. maar gewoon het idee dat ze zo denkt... wat moet ik doen?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik denk dat het beter is dat je het gewoon zegt toch? Je moeder zou je toch moeten accepteren hoe je bent? Jij kan er toch niks aan doen. Veel sterkte.
    x.


    The way we live, is the way we die

    Heeft ze dat letterlijk wel 's gezegd?
    Da's echt erg :o
    En vertel het anders eerst je vader,
    misschien weet hij hoe hij het aan moet pakken?
    Succes <3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 20:25 ]


    wth.

    Omg, sorry, maar weetje wat ik pas een schande vind? Dat zij zo praat over mensen die bi zijn. Waarom heeft ze dan geen problemen met homo's en lesbies? Misschien moet je daar eens voorzichtig een discussie over beginnen, want ze kan voor haar mening nooit goede argumenten hebben.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zou het haar gewoon rechtuit vertellen. Als ze je dan uit het huis zet weet jij ook hoe het zit. En dan is ze je gewoon niet waard. Misschien reageert ze wel heel anders als je haar erover vertelt. Ze is tenslotte je ma.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    xLilian schreef:
    Heeft ze dat letterlijk wel 's gezegd?
    Da's echt erg :o
    En vertel het anders eerst je vader,
    misschien weet hij hoe hij het aan moet pakken?
    Succes <3


    met mijn vader heb ik geen contact meer en hij is zo homofoob als weetikveelwat><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Fonzie schreef:
    Ik zou het haar gewoon rechtuit vertellen. Als ze je dan uit het huis zet weet jij ook hoe het zit. En dan is ze je gewoon niet waard. Misschien reageert ze wel heel anders als je haar erover vertelt. Ze is tenslotte je ma.


    geloof me. je kent mijn moeder niet... ze is al boos als ik zeg dat ik mo eben><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    (...)

    met mijn vader heb ik geen contact meer en hij is zo homofoob als weetikveelwat><


    Oké, anders kun je 's zeggen, 'ja, m'n vriend/vriendin is bi,' en dan kijken hoe ze reageert..


    wth.

    Zeg 'Ik ben bi en daar hoor jij geen problemen mee te hebben.' en als ze het niet accepteert hoor jij je daar niets van aan te trekken. Als ze van je houdt, dan aanvaard ze je hoe je bent. Punt uit.


    All was well.

    xLilian schreef:
    (...)

    Oké, anders kun je 's zeggen, 'ja, m'n vriend/vriendin is bi,' en dan kijken hoe ze reageert..


    ze weet al dat een van mn vrienden bi is. Die is niet meer welkom bij mij thuis>...


    Stop holding me under and let me breathe.

    JBM schreef:
    Zeg 'Ik ben bi en daar hoor jij geen problemen mee te hebben.' en als ze het niet accepteert hoor jij je daar niets van aan te trekken. Als ze van je houdt, dan aanvaard ze je hoe je bent. Punt uit.


    als ik dat zeg en ze gaat wel een scene maken, ben ik de lul. want ik heb geen geld dus ik kan niet naar meppel. Ik kan niet naar amsterdam. Ik kan niet naar denhaag. Ik kan niet naar rotterdam. Ik kan niet naar schiedam. Ik kan niet naar leeuwaren. Ik kan niet naar groningen. Ik kan niet naar tilburg. Ik kan niet naar sneek.><


    Stop holding me under and let me breathe.

    JBM schreef:
    Zeg 'Ik ben bi en daar hoor jij geen problemen mee te hebben.' en als ze het niet accepteert hoor jij je daar niets van aan te trekken. Als ze van je houdt, dan aanvaard ze je hoe je bent. Punt uit.


    Je neemt me de woorden uit de mond! En als je ma echt zo erg is en je niet wilt accepteren zou ik gewoon opstappen en naar iemand anders verhuizen ofzo. Hoe moeilijk dat ook is.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Devastating schreef:
    (...)

    als ik dat zeg en ze gaat wel een scene maken, ben ik de lul. want ik heb geen geld dus ik kan niet naar meppel. Ik kan niet naar amsterdam. Ik kan niet naar denhaag. Ik kan niet naar rotterdam. Ik kan niet naar schiedam. Ik kan niet naar leeuwaren. Ik kan niet naar groningen. Ik kan niet naar tilburg. Ik kan niet naar sneek.><


    Praat 's met die vriendin van je, die ook bi is,
    weet zij geen oplossing?
    Misschien kan je bij haar intrekken voor een tijdje?
    Ga bij je opa & oma wonen,
    sorry, ik loop gewoon dingen op te noemen..


    wth.

    Devastating schreef:
    (...)

    als ik dat zeg en ze gaat wel een scene maken, ben ik de lul. want ik heb geen geld dus ik kan niet naar meppel. Ik kan niet naar amsterdam. Ik kan niet naar denhaag. Ik kan niet naar rotterdam. Ik kan niet naar schiedam. Ik kan niet naar leeuwaren. Ik kan niet naar groningen. Ik kan niet naar tilburg. Ik kan niet naar sneek.><

    Ik zou nog liever op de straat slapen dan bij een mama die mij niet kan accepteren. Maarja, ik weet wel dat mijn mama me terug binnen zou halen.


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Ik zou nog liever op de straat slapen dan bij een mama die mij niet kan accepteren. Maarja, ik weet wel dat mijn mama me terug binnen zou halen.


    mijne niet. die vind het wel best dan><


    Stop holding me under and let me breathe.

    Devastating schreef:
    (...)

    mijne niet. die vind het wel best dan><


    En je pa?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.