• Gegroet mijn edele mede mens.

    Omdat ik weer een eigen laptop heb is het tijd om King Arthur and the Kingdom of Oregion online te zetten.(dus nu ik de tijd heb)
    Verhaal :

    Ver verstopt van het bewoonde Brittannië zit een Koningkrijk genaamd Oregion. Het kleine koningkrijk leek echter veel op wat Koning Arthur met Brittannië probeerde te bereiken. Het zwaard maakte daar allang de dienst niet meer uit, maar gerechtigheid. Tot Koning Tofic stierf en zijn vrouw Koningin Marion en dochter Prinses Amèlie achter liet. Sinds dien word Oregion door plunderingen geteisterd en om het erger te maken dwingt de hoofd van het leger van de Saksen haar tot een huwelijk. Zoniet word Oregion de oorlog verklaard. Ridder Adam word eropuit gestuurt om een land te vinden met een goede belegering wat hun kleine landje wilt helpen van de ondergang. Maar tegen welke prijs word hulp geboden?
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/22113/king-arthur-and-the-kingdom-of-oregion/[/url]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?