• Ik heb een tijdje terug de pre order van de nieuwe blink 182 ep besteld en deze zal tussen 10 en 18 dec verzonden worden.
    Als het goed is word het via ups verzonden maar het traceren van het pakket lukt niet en ik heb geen idee hoe lang zo verzending ongeveer duurt.

    Dus wie heeft er wel eens wat uit de usa besteld en hoelang duurde dit voor dat het binnen kwam?
    Of heb je wel eens gebruik gemaakt van ups?

    Ik heb ooit eens periodieke systemen uit Amerika laten komen en jeetje wat heb ik daar lang op moeten wachten. Je kan dan zogezegd je pakje traceren, maar vanaf het Amerika uit is, trekken er zich er niks meer van aan. Mijn pakje was toen opeens spoorloos, want zelf bij de post bij ons konden ze er niks over vinden. Na lang wachten krijg ik uiteindelijk mijn pakje, hadden ze het blijkbaar naar Belize gestuurd in plaats van naar België.

    Mijn zus heef ook eens iets besteld uit Amerika en haar pakje is bij de douane blijven steken waardoor ze er nog eens 50 EUR bovenop mocht leggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een keer een iPod case van Redbubble besteld, en die kwam volgens mij ook uit de VS. Ik weet niet meer precies hoe lang dat duurde, maar ik geloof zo'n twee weken, al zal de levertijd wel heel erg afhangen van waar je het besteld hebt en wat het is. ^^

    En ik denk trouwens dat je bedoelde "bestellen uit Amerika", niet bestelen. Je zult er waarschijnlijk gewoon voor betaald hebben. :'D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb alleen ervaring met bestellen uit Duitsland

    Lol
    die titel moet aangepast worden haha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Alleen uit de UK en Spanje, maar dat werkte goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -> Titel aangepast.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik niet maar mijn broer wel. Rond deze tijden duurt het vaak een stuk langer vanwege de feestdagen. Ik herken het zelf alleen dan met mijn pakje vanuit Zuid-Korea.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:47 ]


    Shoganai i ne~

    ik heb op 23 oktober een cap met Cookiemonster besteld , uit New York , en bij ons duuurde het echt heel lang !
    Hij kwam pas rond 3 december ! (:

    Samen met een vriendin had ik dat gedaan !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat dat wel een maand kan duren, zeker nu met de feestdagen.. ;d


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geen ervaring mee, lijkt me wel risky (je moet sowieso er rekening mee houden dat het een aardig tijdje kan duren voordat het ding aankomt)


    Aan niets denken is ook denken.

    Candela schreef:
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat dat wel een maand kan duren, zeker nu met de feestdagen.. ;d


    •*• Lululu •*•

    Lexus schreef:
    Geen ervaring mee, lijkt me wel risky (je moet sowieso er rekening mee houden dat het een aardig tijdje kan duren voordat het ding aankomt)


    Chaos is a ladder.

    Ik heb wel eens t-shirts besteld. Duurde maar drie/vier dagen, haha. Ik weet niet hoe het met andere dingen zit, sorry.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb enkel ervaring vanuit Japan.. Dat viel allemaal wel goed mee, tracking werkte, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Let wel op dat het bij de douane kan komen en dat kan enkele weken duren vooraleer ze het vrijlaten. Je kan er ook extra kosten op krijgen vanuit de douane. Bij mij was dat 37 euro op een pakketje van 100 euro.


    Let the Night embrace you

    Mijn broer besteld wel eens wat uit Amerika. Soms blijft het hangen bij de douane en moet je extra betalen + het duurt altijd wat langer en zeker als er net feestdagen zijn geweest c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor