• nadat je deze foto hebt gezien?, sorry jongensxd
    haha
    nee de point van dit topic is natuurlijk een vraagje van mij :Y)
    is duiken niet heel eng? want ik ga dat misschien doen maar ik vind het eigenlijk best wel eng, tenminsten dat lijkt me zo

    xoxo (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb heel vaak gedoken. Ik heb ook mijn eigen duikpak, fles, automaat enzo. Als je gaat duiken krijg je wel begeleiding want zonder certificaat mag je niet zomaar zonder begeleider gaan duiken. Maar het is niet eng zolang je weet wat alle tekenen zijn en weet hoe het werkt (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik krijg er eerlijk gezecht geen zin in, maar het lijkt me wel leuk (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Haha, die foto is echt epic n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb alleen gedoken in een zwembad, maar ik kan je zeggen dat het echt heel leuk is =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kan niet zeggen hoe het is...
    Ik ben echt als de dood voor alles wat er onder water leeft behalve schildpadden en mooie kleine visjes :')
    Ik ben in het diepe bad in het zwembad bij ons al bang dat er ineens een octopus op de bodem ligt of een haai uit het zuiveringsluikje komt x'D
    -heb ik mezelf vroeger aangepraat met schoolzwemmen maar toch nog stiekem een beetje bang [a]-


    dream, dare, fly!

    In het zwembad kan ik het wel(snorkelen in ieder geval XD), maar 2 jaar geleden heb ik dat voor het eerst in zee gedaan. Ik flipte helemaal van al die vissen, ik werd vet paniekerig. Nu ga ik het opnieuw proberen, want ik vind het erl heel leuk.
    Heel vaag...XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Je moet vooral rekening houden met de druk en ademhaling, daarvoor kan een speciaal duikhorloge handig zijn. Als je weet hoe het moet, is het niet eng hoor (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Het lijkt me heel vet om eens te doen :D


    ars moriendi

    Nee, dat is echt niet eng! Het is juist supermooi (zeker in het buitenland waar heel helder water is). Ik heb het eens gedaan en het was echt supergaaf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mercury schreef:
    Het lijkt me heel vet om eens te doen :D


    The grass is not always greener on the other side