• Hee,
    ik was tussen de middag mijn sleutels vergeten dus die ging ik op school halen. Toen ik daar aan kwam zag ik die jonge waar ik verliefd op ben (we noemen hem maar R) op het schoolplein voetballen met vrienden en een paar meisjes uit mijn klas waren er ook bij. Ik loop over het schoolplein de klas in pak mijn sleutels en loop over het schoolplein weer terug. Hij houd me tegen en ik zie dat hij de bal bij ze voete heeft liggen dus die schup ik weg, zegt zo'n meisje ineens: "Telkens als hij een bal voor je voete legt pak je m en schup je m weg!" Ik dacht het zal wel en loop door, ben ik bijna bij de uitgang roept ze ineens: "Ik weet wel dat je op hem bent!" En dat zei ze nog boos ook! Het drong bij mij nog niet helenmaal door en ik rip alsof er niks aan de had was: "Als jij dat wil denken..." Maar wanneer ik eenmaal buiten de poort sta begin ik helenmaal te shaken! En besef me dat ze het weet! Dat hij het nu ook weet! Ik sta buite heb me even gekalmeert rolt de bal naar buiten en vraagt een ander meisje of ik de bal even wil pakken. Ik pak die bal en loop naar haar toe staat R ineens naast mij en wil die bal ook. Natuurlijk geef ik m aan dat meisje! Zegt hij zachtjes met een grijns: "Bitch." Had hij het tegen mij of tegen haar? Je kan nu wel zeggen, ja stel je niet zo aan! Maar ik ben een buitebeentje en hij een van de populaire (het kan niet slechter uit komen!). Dat hoort toch niet? Een buitebeentje dat op een van die populaire valt? Dat is toch niet hoe het zou moeten zijn? Of is dit gewoon? Ik weet het niet maar ik sta nogsteeds te trillen! Ik weet gewoon niet hoe dit verder moet! En de rest van de klas kan verliefdheid bij elkaar wel begrijpen maar als het om mij gaat is het het raarste van de wereld! Hier klopt gewoon niks van!

    xx
    Bedankt voor het luisten naar mijn gezeur...

    Hé wees niet zo onzeker over jezelf, haal even diep adem en probeer alles even op een rijtje te zetten. Misschien gebeuren er nog leuke onverwachte dingen :')
    En dat populaire en niet populaire gedoe moet je maar proberen te vergeten, we zijn al bij al gewoon allemaal mensen.
    :')


    The soul needs autumn.

    Skydancer schreef:
    Hé wees niet zo onzeker over jezelf, haal even diep adem en probeer alles even op een rijtje te zetten. Misschien gebeuren er nog leuke onverwachte dingen :')
    En dat populaire en niet populaire gedoe moet je maar proberen te vergeten, we zijn al bij al gewoon allemaal mensen.
    :')


    Precies;)
    En trouwens, wat is er zo leuk aan populair zijn?:Y)
    Ik bedoel, de enige verschil tussen populaire mensen en on-populaire mensen is dat populaire mensen váák ( niet altijd) arrogant zijn en andere pesten..
    En die jongen is het jou niet waard, als hij je voor bitch uitmaakt terwijl je niks gedaan hebt


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    volgens mij bedoelde hij die 'bitch' tegen jou , maar op een speelse manier , lief , flirterig. Als er een grijns op zijn gezicht staat daagt hij je uit , en jongens plagen je maar met 1 reden , flirten. Daz hoe zij dat doen.

    Tenminste da's wat ik denk (A)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:01 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    volgens mij bedoelde hij die 'bitch' tegen jou , maar op een speelse manier , lief , flirterig (A)

    uhu, dat dacht ik ook toen ik las^^
    Misschien ziet hij jou ook wel zitten :')


    The soul needs autumn.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Precies;)
    En trouwens, wat is er zo leuk aan populair zijn?:Y)
    Ik bedoel, de enige verschil tussen populaire mensen en on-populaire mensen is dat populaire mensen váák ( niet altijd) arrogant zijn en andere pesten..
    En die jongen is het jou niet waard, als hij je voor bitch uitmaakt terwijl je niks gedaan hebt

    waard of niet ik vind hem nogsteeds leuk...

    Kawaii schreef:
    volgens mij bedoelde hij die 'bitch' tegen jou , maar op een speelse manier , lief , flirterig. Als er een grijns op zijn gezicht staat daagt hij je uit , en jongens plagen je maar met 1 reden , flirten. Daz hoe zij dat doen.

    Tenminste da's wat ik denk (A)

    of hij staat mee haar te flirten!!!

    Kawaii schreef:
    volgens mij bedoelde hij die 'bitch' tegen jou , maar op een speelse manier , lief , flirterig. Als er een grijns op zijn gezicht staat daagt hij je uit , en jongens plagen je maar met 1 reden , flirten. Daz hoe zij dat doen.

    Tenminste da's wat ik denk (A)


    dacht ik ook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat is dat nu voor iets?
    Niemand kiest op wie hij verliefd wordt.
    Liefde kent geen grenzen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Wat is dat nu voor iets?
    Niemand kiest op wie hij verliefd wordt.
    Liefde kent geen grenzen.

    bij mij op school is het zo geregeld, als je je daar niet aan houd word je zeg maar niet geaccepteert, niet in de liefde en niet in de groepen, echt idioot ik weet het maar dat is ook de rede dat ik hier een heel gedoe van maak!

    Ik snap wel hoe je je voelt, want ik ben ook nogal een buitenbeentje. Maar dat die jongen populair is zou niks moeten uitmaken. Ik had het ook een keer, en toen heb ik er een SA over geschreven.:Y)
    Maar ja, denk maar aan Romeo en Julia, die konden eerst eigenlijk ook niet met elkaar gaanxD slechtvoorbeeld


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik snap wel hoe je je voelt, want ik ben ook nogal een buitenbeentje. Maar dat die jongen populair is zou niks moeten uitmaken. Ik had het ook een keer, en toen heb ik er een SA over geschreven.:Y)
    Maar ja, denk maar aan Romeo en Julia, die konden eerst eigenlijk ook niet met elkaar gaanxD slechtvoorbeeld

    wáát ja slegt voorbeeld xD (omg ga ik nu ook dood???)

    Tuurlijk kan het wel, in films valt toch ook altijd het buitenbeetje op de populaire xD maar even serieus liefde kun je niet tegen houden dus hij kan best op je verliefd geworden zijn :) ik hoop voor jou dat het wederzijds is en veel succes met dat meisje


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Skydancer schreef:
    Hé wees niet zo onzeker over jezelf, haal even diep adem en probeer alles even op een rijtje te zetten. Misschien gebeuren er nog leuke onverwachte dingen :')
    En dat populaire en niet populaire gedoe moet je maar proberen te vergeten, we zijn al bij al gewoon allemaal mensen.
    :')

    Ik vind dat scholieren wat minder in de kastenmaatschappij moeten denken en meer in de persoonlijkheden.

    I mean.. we leven in de westerse wereld, geen India.


    No growth of the heart is ever a waste

    of het nou leuk is of niet, die groepen worden steeds sirieuzer genomen op scholen! zelf baal ik er ook behoorlijk van!