• Anderen die dingen van latijn snappen zijn ook welkom hoor!

    Heey,
    voor latijn meot ik dat ene schema uit mijn hoofd leren voor de stammen enzo, maar ik krijg het dus totaal niet in mijn hoofgestapt. Dus voor de mensen die dat moesten doen hoe hebben jullie dat gedaan?Dan lukt het mij misschien ook zo.Ik bedoel de stam van habitare is habita. Dat weet ik gewoon, maar de rest met uitgangen stammen vinden enzo lukt ECHT niet. Dus help is van harte welkom!

    'Snap er zelf niks van,heb VMBO LWOO x]

    Ik had latijn moeten hebben, maar de lerares is dr vandoor. Heb nu alleen nog de cultuur.
    kHeb dus geen idee.


    Mew <3

    Ik zou zeggen véél schrijven en stampen eigenlijk is het niet meer dan leerwerk...ik weet niet hoe het met latijn zit want dat heb ik niet maar ik zou vooral veel schrijven van dit is dit en dat is dan enzo


    Why don't you break my heart

    Ik zou zeggen véél schrijven en stampen eigenlijk is het niet meer dan leerwerk...ik weet niet hoe het met latijn zit want dat heb ik niet maar ik zou vooral veel schrijven van dit is dit en dat is dan enzo


    Ja dat heb ik al zo'n 1000 keer gedaan, maar eht zit er NOG niet in, maar bedankt voor je hulp!!

    (...)

    Ja dat heb ik al zo'n 1000 keer gedaan, maar eht zit er NOG niet in, maar bedankt voor je hulp!!

    Hmm dan kun je uhm veel laten overhoren...en er geen uren over blijven zitten...beter bijvoorbeeld één keer alles doornemen en hardop voorlezen en over een half uurtje nog een keer, en dat dan elk half uur zo doen


    Why don't you break my heart

    Anderen die dingen van latijn snappen zijn ook welkom hoor!

    Heey,
    voor latijn meot ik dat ene schema uit mijn hoofd leren voor de stammen enzo, maar ik krijg het dus totaal niet in mijn hoofgestapt. Dus voor de mensen die dat moesten doen hoe hebben jullie dat gedaan?Dan lukt het mij misschien ook zo.Ik bedoel de stam van habitare is habita. Dat weet ik gewoon, maar de rest met uitgangen stammen vinden enzo lukt ECHT niet. Dus help is van harte welkom!


    gewoon blijven overschrijven..

    En als je bijv. een half uur wil leren.

    NIET: 1 x 30 minuten

    Maar.. : 3 x 10 minuten.

    Dan leer je het sneller^^

    Ik weet het niet meer ;W
    Welke klas zit jij? ;o


    all I want for christmas is a girlfriend

    is dat dat rijtje van rosa?

    Je kunt ook naar een site als woordjesleren.nl gaan, en dan bij latijn kijken, net zolang leren, totdat je het kent.

    IK EHB DE OPLOSSING. Ik ga naar de site van dat boek en laat me daar overhoren !! JAAH als het dan neit meer lukt dan ga ik dood!!

    stam weten, en van buiten af leren zeg maar. of gewoon ergens in je kamer een groot blad ophangen met alle vervoegingen erop. dat deed ik vorig aar met frans :'D


    You'd took my breath but I'll survive.

    welke klas zit je eigenlijk?
    maare stammen:
    vocare - voca
    terere - tere
    audire - audi
    ducere - duc (medeklinker stam;))


    I am an idiot, I move.

    Latijn sucked x3
    Dankzij latijn ben ik blijven zitten :S
    PFF!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    of gewoon ergens in je kamer een groot blad ophangen met alle vervoegingen erop. dat deed ik vorig aar met frans :'D

    dat doe ik nu ook met Latijn; heb 2 posters hangen met alle tijden+rijtjes van het ww... en het helpt:D


    I am an idiot, I move.

    ik heb de oplossing.
    het gewoon laten vallen, nee beter zelfs neersmijten.

    anders kom je er nooit meer vanaf. Ü