• Ja dat vind ik haha.
    Want gistermiddag was Portugal tegen Noord-Korea. Ik had de eerste helft dus een stukje gezien -alleen die goal- En toen ging ik dus naar Rose's -Portugal- huis fietsen. Toen ik daar aan kwam was de eerste helft afgelopen en begon de tweede helft. & ineens gingen ze 6x scoren? En toen vond ik dat dat door mij kwam.

    & Ik had de eerste wedstrijd van Spanje niet gezien. -Toen verloren ze-
    En gister zat ik echt héél de tijd naar David Villa te kijken & toen ging hij 2x scoren. :9~
    Vet sexy. Ik breng gewoon geluk vind ik. (krul)

    Geloven jullie dat spulletjes enzo geluk kunnen brengen? :9~


    Smiling but close to tears.

    Haha je brengt geluk (krul) De volgende keer als Portugal speelt moet je hier weer komen en anders sleur ik je je huis uit :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha, het zou best kunnen. Maar Villa is ook een paar keer gattact. Hadden jullie dat gezien van die Spanjaard, met zijn lip in het bloed OO


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Hahaha, het zou best kunnen. Maar Villa is ook een paar keer gattact. Hadden jullie dat gezien van die Spanjaard, met zijn lip in het bloed OO


    Jaa.
    Echt niet leuk men.
    Ik hoor de heel de tijd he: Xavi - Navas - Xavi - Navas. haha.
    En ik vond dit schattig he: 'Villa voelt zich er nietmeer bij horen. Hij moest zijn eer herstellen, nu dat gedaan is word hij weer de goede teamspeler zoals wij hem kennen.' :9~
    & die mep van Villa vond ik ook lauw, alleen hij kan geschorsd worden daarvoor en dat wil ik niet, want dan ga ik dood. -cry-


    Smiling but close to tears.

    Ja, tijdens de examens geloof ik dat dingen geluk kunnen brengen. Anders niet.

    Guitarsolo schreef:
    Hahaha, het zou best kunnen. Maar Villa is ook een paar keer gattact. Hadden jullie dat gezien van die Spanjaard, met zijn lip in het bloed OO


    Dat was Piqué. Ik heb het niet zien gebeuren, maar hij had zo'n ding op zijn lip.
    Maar Villa miste wel een penalty :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.