• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Je bent echt goed. _O_


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oké, vooruit, omdat ik deze nog heel erg goed weet:
    Ik fietste dus een besneeuwde helling op en ik keek naar zo'n dennenbos naast me maar toen ik bovenaan was kon ik mijn evenwicht niet houden en viel ik van de berg af en onderaan stond mijn ex vriendin me keihard uit lachen.

    Dat was mijn droom. En die weet ik dus nog heel goed en dat heb ik meestal niet met dromen, dus ik ben benieuwd 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ach, laat mij het eens doen.
    Ik was vannacht in mijn droom in Nijmegen, waar de jongen woont waar ik al twee jaar hevig verliefd op ben/was. Hij kuste mij, maar daarna werd hij gruwelijk vermoord door een vreemd zwart wezen.
    Nou ja, en toen werd het een zo'n typisch verhaal waar ik opeens de heldin was en dat monster moest verslaan. En het voelde zó echt aan! Zelfs het monster zelf kon ik aanraken, en dat was ijskoud.
    Rotdroom.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik droom altijd heel erg echt, en soms gebeuren die dingen dan ook nog en dat is best wel creepy :S
    Ik heb niet echt een droom nou van vannacht weet hem niet meer, anders zou ik hem vertellen.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Stiekem ben ik héel benieuwd naar jouw manier van werken, maar ik doe het toch maar niet. Dromen zijn voor mij héel persoonlijk en als ik zew toch vertel, vertel ik enkel de helft :3


    Let it come and let it be

    Caine schreef:
    Oké, vooruit, omdat ik deze nog heel erg goed weet:
    Ik fietste dus een besneeuwde helling op en ik keek naar zo'n dennenbos naast me maar toen ik bovenaan was kon ik mijn evenwicht niet houden en viel ik van de berg af en onderaan stond mijn ex vriendin me keihard uit lachen.

    Dat was mijn droom. En die weet ik dus nog heel goed en dat heb ik meestal niet met dromen, dus ik ben benieuwd 8D


    Ik denk dat je onderbewust bang bent dat je ex vriendin ziet dat het slechter met je gaat of dat ze iets slechts van je ziet, omdat je graag wilt dat ze ziet dat je het zonder haar ook wel red, of dat ze je misstappen niet ziet. De sneeuw en de helling staan denk ik voor iets dat je afremt, iets dat je niet wilt zien of verdringt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb al drie keer over iets heel doms gedroomd.
    Eerst droomde ik dat ik in een winkel was vol met Lolita kledij. Toch was het geen Lolita, terwijl het echt wel een Lolitawinkel was, dus ik kon geen Lolita vinden.
    Mijn tweede droom was dat ik in een Japanse stad liep en naar Lolita zocht, maar het ook niet vond.
    En in de derde droomde ik wéér dat ik Lolita niet vond op een plek waar ik het wel had moeten vinden.

    Dat klinkt echt heel dom, maar ik vind het wat raar aangezien ik het al drie keer heb gedroomd in een korte tijd...


    Let the Night embrace you

    Ik droom altijd over mensen die ik niet ken. Er komt serieus nóóit iemand in voor die ik wel ken ;s


    To love is to destroy.

    Dudley schreef:
    Ach, laat mij het eens doen.
    Ik was vannacht in mijn droom in Nijmegen, waar de jongen woont waar ik al twee jaar hevig verliefd op ben/was. Hij kuste mij, maar daarna werd hij gruwelijk vermoord door een vreemd zwart wezen.
    Nou ja, en toen werd het een zo'n typisch verhaal waar ik opeens de heldin was en dat monster moest verslaan. En het voelde zó echt aan! Zelfs het monster zelf kon ik aanraken, en dat was ijskoud.
    Rotdroom.


    Daaruit blijkt denk ik hoeveel je om hem geeft, zoveel dat je echt alles voor hem over hebt. In dromen komt alles een beetje extreem en onwerkelijk naar buiten, vandaar dat monster.


    Your make-up is terrible

    Continue schreef:
    Je bent echt goed. _O_



    Dankjewel. =3


    Your make-up is terrible

    iedereen is goed:P

    Pusheen schreef:
    Ik heb al drie keer over iets heel doms gedroomd.
    Eerst droomde ik dat ik in een winkel was vol met Lolita kledij. Toch was het geen Lolita, terwijl het echt wel een Lolitawinkel was, dus ik kon geen Lolita vinden.
    Mijn tweede droom was dat ik in een Japanse stad liep en naar Lolita zocht, maar het ook niet vond.
    En in de derde droomde ik wéér dat ik Lolita niet vond op een plek waar ik het wel had moeten vinden.

    Dat klinkt echt heel dom, maar ik vind het wat raar aangezien ik het al drie keer heb gedroomd in een korte tijd...


    Je zoekt iets wat je niet kan vinden op de plek waar het hoort. De Lolita kleding staat symbool voor dat. Het lijkt erop dat je er hevig naar zoekt.


    Your make-up is terrible

    Ik droom altijd hetzelfde, al meer dan een jaar lang: Ik ben helemaal alleen en alles om me heen is wit, waardoor het kaal en leeg lijkt. Ik zie niets, zelfs de grond niet waar ik op hoor te staan of mijn eigen lichaam. Plotseling komt er een piepklein, blauw vogeltje aangevlogen. Ze kijkt me kort aan en fladdert vrolijk in het rond. Niet veel later komt er een grotere grijze vogel. Ook hij kijkt me even aan, maar met een treurige blik, voordat deze achter het blauwe vogeltje aanvliegt. Hij kan haar niet bijhouden en ineens stopt het blauwe vogeltje met vliegen, waardoor deze met gespreide vleugels langzaam de 'diepte' in dwarrelt, totdat ze uit het oog onttrokken wordt. De grijze vogel kijkt hulpeloos van mij naar beneden en terug, voordat hij langzaam vervaagt in het niets en mij in mijn eentje achterlaat.
    Dat is meestal het punt waarop ik wakker schrik. En zo klinkt het misschien niet, maar het is echt een afschuwelijke droom.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is een vaag beeld. Maar ik heb in mijn droom mijn moeder zien sterven.
    Thanks God ze leeft nog.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:17 ]


    Owl you need is love.

    Ik was een huurmoordenaar en moest een hele hoge en belangrijke zakenman vermoorden, terwijl hij in vergadering was. Uiteindelijk was er een heel gevecht, want de mensen waar hij een 'vergadering' mee had, waren allemaal maffiabazen ofzo, zwaar bewapend. Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar die gast te vermoorden, sprong ik door het raak heen, kreeg drie kogels in mijn rug en ging naar huis strompelen, met een jas over me heen, zodat niemand zag dat ik neergeschoten was. En toen kwam ik één van mijn leraren tegen, die met me mee naar huis wilde, want hij wilde met mijn ouders praten. Dus ik doen alsof alles normaal is, gingen we naar mijn huis, ging ik meteen door naar de badkamer om die kogels te verwijderen en mezelf op te lappen. Dat duurde alleen heel lang, dus ging die leraar roepen, of het wel goed ging en waar ik bleef.

    En toen werd ik wakker. True story. Probeer daar maar eens een betekenis uit te halen, die ergens op slaat x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.