• Ja ja mensen, heeft er nog iemand droge, grappige of zelfs rare opmerkingen? Ik vind het altijd geweldig als iemand zoiets doet of zegt.

    Iemand vroeg me ooit eens:

    Lars (zo heet hij): Hoe heet je?
    Ik: Kim
    Lars: Schrijf je dat met twee i's?
    Ik: ... xd

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:56 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Feorge schreef:
    Ik: Oh ja, morgen moet ik extra lief voor jou zijn.
    Zij: Huh, hoezo dat dan weer?
    Ik: Morgen is het dierendag (:
    En dan ben ik jarig :D


    Life is hard and then we die

    Leraar: Dat heten omen (ofzoiets) maar daar hebben jullie het volgend jaar in de vierde pas over...
    Jongen: Mijn oom heet Frans

    Het klinkt niet grappig maar wij lagen echt helemaal dubbel


    Ik leef op t randje en soms donder ik er vanaf

    Beatles schreef:
    Haha, geweldig!

    Ik en mijn vriendin gisteren.

    Ik: "Ik heb neuk aan mijn jeus..."
    Vriendin: *plat*
    Ik: "... huh?"


    omg haha dat heb ik ook altijd :)


    Ik leef op t randje en soms donder ik er vanaf

    Een vriend en ik verveelden ons in de pauze, dus gingen we een andere vriend bekogelen met druiven. Hij werd door die vriend bij mij geraakt op zijn hoofd dus hij zei lachend: "Eikel!", toen zeiden die vriend en ik precies tegelijk heel droog: "Nee, druif." (cat)


    Alis volat propriis.

    tsja

    zal ik eens op het drukje knoppen.
    moet ik nou echt die post brieven xD

    en ik faalde ik liep snel door de aula vrienidn achterna ging ik net niet op mijnbekxD

    Wij bekoglen iemand met topdrop :Y)

    Owja. vorige bitchfight op schoold su onze docent liep weg om uitelkaar te halen. Kwam er een andere docent invallen tijdig.

    Ik tegen k en d. Hijs kaal en lijk op lange frans
    d tegen onz. nee meneer rauw *doet een beer na*
    wij lachen de volgende avond hadden wij examen gesprek bleek hij meneer van beer te hetenxD

    met dat examengesprek stond onze dekaan voor de volle aula. kreeg ze als aanwijs stokje een apparat met lasser en knopjes voor heen en weer te klikken. drukte ze per ongeluk verkeerd reopt ze kijhard oh mijn hemelxDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    wij hebben als het warm is buitengym, dus wij gingen een keer na de les weer naar school. komen we aan, gaat de bel dat de les begint. mijn vriendin echt zo van godverdomme, loopt net onze leraar levensbeschouwing/ godsdienst langs xD


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    E:kijk hoe har het regent
    A:ja en uw vissen zitten nog buiten


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een klasgenootje van mij zou op haar toets 'met zijn vuisten gebald' opschrijven, maar door de stress schreef ze 'met zijn ballen gevuist'.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    vragen aan iedereen voor het examen als ze hun rekenmachine wel mee hebben

    10 minuten later als ik mijn examen krijg kom ik erachter dat ik hem zelf niet mee heb

    Northman schreef:
    Vriendin; 'Wat doe je als je een briefje van 25 euro op de straat ziet liggen?'
    ik; 'Oprapen natuurlijk!'
    Vriendin; 'Er bestaan geen briefjes van 25 euro.'
    ik; 'Niet?'

    Vriendin; 'Welke kleur kinderen krijg je met een blauwe condoom?'
    ik; 'Ja, strikvraag, hè! Daar trap ik niet in hoor! Gewoon normale kinderen, niet blauw dus.'
    Vriendin; 'Als het goed is krijg je met een condoom geen kinderen.'


    Haha die zijn echt cool x']


    Inspiration can hit you any time

    Ik zat eens met een vriendin van mij aan de computers op school, en de hare hing vast. Ze wilde m dus even uit zetten, in de hoop dat als ze m daarna weer aan zou zetten, hij t weer zou doen. Zegt ze zo 'ja ik moet de computer even laten neerstorten'. Omg ik heb gelachen toen x'D


    Inspiration can hit you any time

    AppleFritter schreef:
    Een klasgenootje van mij zou op haar toets 'met zijn vuisten gebald' opschrijven, maar door de stress schreef ze 'met zijn ballen gevuist'.


    hahaha, lol. :'D


    There's power in the words you whisper.

    Mijn leraar was de afgelopen 2 dagen ziek, vandaag was hij weer op school.
    P: "Wat had u?"
    Mijn leraar: "Koorts."
    P: "Had u Bieber Fever?"
    :P


    There's power in the words you whisper.

    wij hebben op school van die ***** kluisjes, van dan moet je dus je pas scannen en dan heb je acht seconden om bij je kluis te komen.
    Moet dat ding het natuurlijk wel doen.
    Mijne doet het nooit, dus ik en B weer eens naar de concierge om te vragen of die 'm open wil doen:
    B: Haar kluis gaat echt alleen maar open als je er een trap tegenaan geeft.
    Congierge: Die dingen kunnen ook stuk, hoor! als ik de daarop betrap, dan *blablabla*
    B: ehm... ik bedoelde een figuurlijke trap...

    niet dus.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    LALA

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 17:33 ]


    Owl you need is love.