• Start officieel op 1 oktober 2015!

    FAKING IT • LUMIONE





    Dacht je werkelijk dat je alles al wist over Hogwarts en de leerlingen? Dan heb je het flink mis! Harry Potter en zijn vrienden keren terug, dit keer in het vijfde jaar met Umbridge als hoofd van de school. Luna en Hermione hebben er genoeg van om minder populair te zijn en gaan daar iets aan veranderen. Er komen mensen uit de kast, stiekem bloeien er relaties en bepaalde mensen zullen niet meer zichzelf zijn. Weet je nog steeds zeker dat je alles over Hogwarts en de leerlingen weet? Denk toch maar eens tweemaal na... Deze story is een Harry Potter fanfiction, deels gebaseerd op de serie Faking It met eigen toevoegingen en veranderingen. Een hele hoop drama, een vleugje romantiek en komische kantjes mogen we zeker niet uitsluiten. Veel plezier met het lezen en vergeet niet, deze keer zal het vooral om Luna en Hermione draaien.


    De personages behoren officieel toe aan J.K. Rowling, maar wij sleutelen aan hun karakter.
    Geen Voldemort deze keer en alle namen en benamingen zullen in het Engels geschreven worden.
    © Sylvie & Sharon
    Cover door Kangster

    Voorwoord •
    Proloog •

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 0:13 ]


    16 - 09 - '17

    Ik was even bang voor Lucius x Hermoine, maar dit is beter. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Super origineel! Ik ben zeer benieuwd.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Super origineel! Ik ben zeer benieuwd.


    26 - 02 - '16

    Jotunheim schreef:
    Ik was even bang voor Lucius x Hermoine, maar dit is beter. :')


    take me back to the basics and the simple life

    Jaaaa! Oh my gosh, ik ben sowieso al helemaal gek op die serie, maar een Harry Potter spin-off is echt geweldig. Luna/Hermione is nou niet echt een ship waar ik eerder veel interesse in had, maar dit ga ik sowieso even bekijken. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo blij met het enthousiasme! (:


    16 - 09 - '17

    Ik ken de serie Faking it niet, maar ik heb wel een abo genomen omdat deze story nu al hilarisch is, hahah.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 13:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Ik ken de serie Faking it niet, maar ik heb wel een abo genomen omdat deze story nu al hilarisch is, hahah.

    Psst, kijk de serie, want de serie is zo'n beetje de beste komedieserie die ik ooit heb gezien met een super diversiteit in hun personages en superveel pop culture references en kjshfksjdh. :9~ Ik denk dat jij het ook een heel leuke zou vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Abstergo schreef:
    Ik ken de serie Faking it niet, maar ik heb wel een abo genomen omdat deze story nu al hilarisch is, hahah.


    Yep en omdat het een origineel idee is c;


    26 - 02 - '16

    Dank jullie wel!!!!
    Jullie enthousiasme wordt zeer gewaardeerd!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Psst, kijk de serie, want de serie is zo'n beetje de beste komedieserie die ik ooit heb gezien met een super diversiteit in hun personages en superveel pop culture references en kjshfksjdh. :9~ Ik denk dat jij het ook een heel leuke zou vinden.


    Oké, ik zal hem kijken na de serie die ik nu kijk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oktober komt dichterbij, dus ik begin steeds meer enthousiast te worden. Nog iemand? (:


    16 - 09 - '17