• Dus niet.

    Vanmiddag stond mijn vriendje waar ik bij was te flirten met een vriendin van ons allebei. Heel leuk, echt ge-wel-dig. Hij zegt wel dat hij er niets van meent, maar alsnog.. Ik geloof het niet. Gisteren kreeg ik opeens heel veel smsjes dat hij van me houdt. Het lijkt net alsof hij zich schuldig voelt voor iets waar ik niets van af weet..

    Wie gaat er mee hem aan een hooivork rijgen?
    Grapje. Help? >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm misschien voelde hij zich ook echt schuldig omdat hij dat deed? Dat is juist alleen maar goed, want dan zal hij het een volgende keer waarschijnlijk niet meer doen? Er hoeft verder niet echt wat aan de hand te zijn. Maak hem gewoon duidelijk dat je het niet accepteerd, ik denk -aan zijn reactie te zien- dat ie er dan wel mee ophoud (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wie heeft er trek in een broodje geroosterd vriendje van IvoryCoast? :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    -Doet enge menigte na-

    :Y) HOE! :Y) HOE! :Y) HOE! :Y) HOE! :Y) HOE! :Y) HOE!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 19:42 ]


    All was well.

    Reassurance schreef:
    Hmm misschien voelde hij zich ook echt schuldig omdat hij dat deed? Dat is juist alleen maar goed, want dan zal hij het een volgende keer waarschijnlijk niet meer doen? Er hoeft verder niet echt wat aan de hand te zijn. Maak hem gewoon duidelijk dat je het niet accepteerd, ik denk -aan zijn reactie te zien- dat ie er dan wel mee ophoud (:


    Die smsjes kwamen gisteren al, dat flirten was vandaag.. Dus ik weet het niet. Hij zit ook op quizlet, dus hij zal dit wel lezen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    okee het wel een beetje vreemd als hij vandaag heeft geflirt, en je gister al die smsjes kreeg. Is hij wel te vertrouwen?? Misschien begaat hij wel 2 keer de fout??

    feel sorry for you


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb ook nog fakkels xD.
    Ga hem vastbinden, ondervragen en vermoorden
    O.o
    ......
    Ik heb je niet op ideeën gebracht xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik las onlangs iets dat jongens misschien wel flirten met meisjes maar dat ze altijd denken aan het meisje waar ze van houden.

    Ik weet niet ;o Waarom doet ie dan zo raar tegen mij ;o


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik zou hem ermee confronteren en als je het alsnog niet vertrouwt het gewoon uitmaken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Acapella schreef:
    Wie heeft er trek in een broodje geroosterd vriendje van IvoryCoast? :Y)

    Oeh, als ie blond is mag je 'm wel aan mij geven, yummie _O_

    Ik weet niet of hij er wat van meent of niet, dat kan ik niet bepalen. Als mijn vriend (die ik dus niet heb ==') wat aan het gein-flirten is met iemand anders maakt me dat niks uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Oeh, als ie blond is mag je 'm wel aan mij geven, yummie _O_

    Ik weet niet of hij er wat van meent of niet, dat kan ik niet bepalen. Als mijn vriend (die ik dus niet heb ==') wat aan het gein-flirten is met iemand anders maakt me dat niks uit.


    Van zichzelf is hij blond, ja.
    Nou, een aantal weken geleden zei hij nog dat hij dat meisje ''een heel klein beetje'' leuk vond, dus ik vertrouw het niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fakkels xd mischien heeft je vriendje ook wel nikst te verbergen en geniet hij van het leven. :]

    xox,

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 23:00 ]


    You get the strawberry if you keep it a secret