• Ik zit met een 3 shot verhaal in m'n hoofd, maar ik durf hem eigenlijk niet te schrijven omdat als je er over na gaat denken het eigenlijk best vies is. Maar aan de andere kant wil ik hem ook weer wel schrijven, omdat hij origineel is. Denk ik.

    Het is Moederdag en Tom Kaulitz is het eerlijk gezegd helemaal vergeten. Hij heeft er helemaal niet meer aan gedacht en heeft dus ook geen cadeau voor zijn moeder gekocht. Toch wil hij dat zijn moeder een Moederdag krijgt die ze nooit meer zal vergeten. De hele dag doet hij alles voor haar, maar hij vindt het niet genoeg. Hij wil een speciaal geschenk aan haar geven, maar komt op niets.
    Die avond houden ze in huize Kaulitz het gebruikelijke Moederdag feest. Hoe verder de avond vordert hoe meer aangeschoten iedereen raakt. Georg roept in een dronken bui tegen Tom dat hij zijn moeder de beste seks ooit moet geven. Zoiets zal haar altijd bij blijven. Tom die niet meer helder kan nadenken, gaat erop in en zonder dat hij het zelf beseft duikt hij met z'n eigen moeder het bed in. Pas achteraf beseft hij wat hij gedaan heeft.


    Het perfecte Moederdag cadeau.
    1/3
    2/3
    3/3

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 13:03 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    -ligt dubbel-


    Life is hard and then we die

    Lol. (:


    effort never betrays you

    Doen. Die wil ik lezen haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doen ;3 ik wil wel eens weten hoe dit afloopt :'P


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb besloten om er maar gewoon aan te beginnen, dan zie ik wel hoe mensen er op reageren. (:


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ghaha, ik wás th-fan, maar die wil ik toch wel lezen hoor ! :Y)


    -

    Loooool, deze is geniaal. Ik wil lezen!


    everything, in time

    Doen! Doen! Doen! Dat is echt geniaaaaaaaaal!

    Ik vind het wel een beetje vies, hoor. :X


    Stop existing and start living.

    'k vind die wel grappig! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het perfecte Moederdag cadeau. [1/3]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    hahaha ieuw wat nasty. Ik zou hem gewoon schrijven, orgineel issie zeker daar hoef je je geen zorgen om te maken (nerd):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik Ga lezen

    Het perfecte Moederdag cadeau. [2/3]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Het perfecte Moederdag cadeau. [3/3]


    Tom and Georg could write a bad romance.