• Als je op tv ziet: dat er producers nog twee hoofdrollen zoeken voor de gloednieuwe horrorfilm: 'The Producer', zou je dan daar aan mee willen doen of niet?

    Je moet er natuurlijk wel eerst auditie voor doen samen met je beste vriendin of vriend.
    Maar het is niet zomaar een normale auditie, het zijn opdrachten die je moet doen & die je moét winnen. En middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/vriendin, en als je het antwoord niet weet: zul je het niet overleven..
    De laatste twee mensen die het overleven krijgen de hoofdrollen.


    Welcome By The Ultimate BFF Test.


    Voornaam:
    Achternaam:
    Geboortedatum:
    Relatie met familie (broer, zusjes?):
    Favoriete Sport:
    Lievelingsdier:
    Angst:
    Wat voor muziek-interesse:
    Crush:
    Karakter (uitgebreid):
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:
    Extra:

    Je mag je eigen BFF invullen of zelf iemand bedenken. Je hoeft het niet perse 2 x in te vullen (Jezelf + BFF), maar dan krijg je wel iemand anders als BFF toegewezen: die dit ook maar 1 x heeft ingevuld.

    Je mag ook zelf wat verzinnen, als het goed genoeg is. & het bij dit verhaal past. (:

    Als ik nog niet genoeg weet van je personage(s) & je hebt wel een rol in mijn storie: stuur ik je een berichtje over wat ik nog meer wil weten over je personage(s).

    & mijn storie is al online, met een paar delen! Willen jullie die lezen?
    Ultimate BFF Test!

    Willen jullie ook mijn andere stories lezen?
    Animeworld. &
    "Eerst begint het verhaal met verschillende 'dimensies', maar later komen ze bij elkaar in 1 verhaal. Ik beloof dat de personages in dit verhaal allerlei obstakels moeten overwinnen, en moeten samen werken. -evil smirk-"

    Blue Moon. &
    ""Vader, waarom moet ik bij jou wonen? Ik wil in New York blijven wonen." Ik hoor gezucht aan de andere kant van de lijn. "Ashley, je weet zelf ook dat je daar weg moet. Straks vinden ze je nog, en dat weet je zelf ook. Misschien vind je hier nieuwe vrienden" mompelt mijn vader terug. Nu zuchtte ik even. Ik denk er heel even over na. "Oké, maar als het me niks aanstaat ga ik weer terug naar New York" "Maar Ashley! -" "Niks gemaar, ik ga dan gewoon terug!" Ik hoor dat mijn vader de telefoon even neerlegt. Waarschijnlijk is hij gefrustreerd. Even gekraak, en ik hoor mijn vader weer aan de telefoon. 'Je hebt geen keuze, Ashley. Wil je dat je wordt opgepakt?'-

    He Shows A Red Rose.:
    "Het normale wereldje, waar de meeste mensen niet geloven in heksen/demonen & tovenaars. Maar als Kira een knappe jongen ziet, is ze van plan om hem te volgen. Het volgende moment wordt het haar te donker, en ligt ze op een koude vloer. Ze heeft er meteen al spijt van dat ze hem heeft gevolgd, want er gebeuren rare dingen.."


    xx Bleed Kisses,
    LauraLuna.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 13:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Euhm , ik wil heel graag een rol hebben, maar ik wil eigenlijk niet mijn achternaam en privédingen invullen. Moet dat persé?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Voornaam:sarita
    Achternaam:schneider
    Geboortedatum:14.10.97
    Relatie met familie (broer, zusjes?):2broers:Xaver en Quint.1zus:naomi
    Favoriete Sport:judo
    Lievelingsdier:pinguin
    Angst:grote honden
    Wat voor muziek-interesse:van alles
    Crush:heb ik niet
    Karakter (uitgebreid):ik ben spontaan en een beetje stoer.ben eigenlijk voor bijna niks bang.Ik kan goed tegen commmentaar.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:http://94.100.114.110/927950001-928000000/927979601-927979700/927979662_14_k4HM_1.jpeg(of je haalt er een van mijn profiel)
    Extra:??


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voornaam:Mia
    Achternaam:Mcbride
    Geboortedatum:1992 16 febuari
    Relatie met familie (broer, zusjes?):Nee geen relatie met familie,alleen maar rusie.
    Favoriete Sport:Judo
    Lievelingsdier:Wolf
    Angst:Alleen zijn op de wereld
    Wat voor muziek-interesse:j-rock,whitin temptation,Kerli van alles zo beetje
    Crush: beroemdheid ofzo??
    Karakter (uitgebreid):Lief,spontaan haat aan mensen denken dat ze alles zijn en zal ook eerlijk zeggen wat ik van ze vind niet gelijk natuurlijk later wel op alle soorten manieren.Houd van gezelschap wilt de mensen helpen die nodg hebben.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514 http://browse.deviantart.com/?q=blonde hair blue eyes&order=9&offset=264#/d2ae8ew
    Extra:Zou niet weten wat


    wil je zeggen of rol heb enzo


    -

    Snor schreef:
    Euhm , ik wil heel graag een rol hebben, maar ik wil eigenlijk niet mijn achternaam en privédingen invullen. Moet dat persé?


    Hehe nee hoeft niet, je mag zelf weten wat je invult. Mag ook zelf een karakter verzinnen, maar dan toch zo dat je het zelf een deel bent?
    Bijv dat je gewoon je voornaam schrijft met andere achternaam ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voornaam: Merte
    Achternaam: Midnight
    Geboortedatum: 01/03/1988 (22 jaar dus)
    Relatie met familie (broer, zusjes?): Een oudere broer van 26 jaar en ouders zijn gescheiden. Opzich kan ze er wel goed mee omgaan, maar dat is ook alles. Ze zal geen geheimen of iets persoonlijks aan hun vertellen of vragen.
    Favoriete Sport: Zwemmen, maar dan in de open zee. Zeker niet in het zwembad.
    Lievelingsdier: Kat -achtigen.
    Angst: In een kleine kamer of lift vastzitten, Zoey verliezen.
    Wat voor muziek-interesse: Meestal rock of klassieke muziek, cello.
    Crush: Hidan. (/grins evil) Hidan rookt, Merte niet, wilt er mee stoppen maar kan het gewoon niet. Is altijd bezorgd om Merte, maar laat het nooit zo zien, behalve als ze alleen zijn. Wilt niet trouwen, maar weet wel dat hij bij Merte wil blijven, is niet opzoek naar een ander en wilt dat ook niet. Is snel jaloers, - wat één van zijn minpunten is. Lacht vaak om Merte als ze weer iets klunzigs doet.
    Karakter (uitgebreid): Ze kan heel lief zijn, maar meestal doet ze dat alleen tegen haar vrienden. Verder is ze best sarcastisch en heel mysterieus. Heel erg koppig en eigenwijs, houd van tekenen en zingen. Kan soms best klunzig uit de hoek komen. Gelooft niet echt in de liefde, maar is bereid haar best te doen als hij het echt meent. Houdt van Hidan, dus denkt dat hij het wel kan zijn. Kan soms een enorme flirt zijn, zonder dat ze het in de gaten heeft! (maar doet het niet, like, Hidan enz) Houdt van de cello en de piano - bespeelt ze dan ook - Heeft een slang, die ze Pretty noemt.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Numero Uno Numero Two
    Extra: Merte is een perfectionist, is netjes en laat niet snel dingen slingeren. Behalve dat is ze ook SMS-verslaafd en houdt ze van haar mobiel - ze gaat niet snel weg zonder haar mobiel, want dan heeft ze het idee dat ze het niet overleeft.

    Voornaam: Zoey
    Achternaam: Autumn
    Geboortedatum: 07/04/1987 (23 jaar dus)
    Relatie met familie (broer, zusjes?): Heeft 2 broertjes en haar ouders zijn nog bij elkaar, heeft een goede band met ouders en broertjes, maar heeft soms natuurlijk nog steeds -normaal- ruzie met de broertjes.
    Favoriete Sport: Voetbal, ze vindt dat vrouwen het veel beter doen -en zijn- dan mannen.
    Lievelingsdier: Ook kat -achtigen.
    Angst: Familie, BFF (Merte) verliezen.
    Wat voor muziek-interesse: HipHop, R&B.
    Crush: Alex is een man van 26 en is al zeker 4 jaar met Zoey. Hij wilt ooit met haar trouwen maar zegt er nu nog niets over - woont wel met Zoey samen. Is loving and caring about Zoey en zou alles, maar dan ook alles, voor haar doen. Rookt, maar wilt ermee stoppen.
    Karakter (uitgebreid): Is altijd heel lief en aardig tegen iedereen, heeft een sterke wil en krijgt daarmee bijna alles voor elkaar. Behalve dat is ze ook erg beschermend en gedraagt ze zich soms, erg vaak, als een moedertype naar Merte toe. Zoey is erg perfectionistisch en moet altijd alles nauwkeurig en netjes hebben, is wel erger dan Merte dat kan zijn en irriteert haar er zelfs soms mee. Kan soms erg bitchy naar andere doen en laat zich niet snel op haar kop zitten. Houdt van Make-up en kleding en gaat vaak met Merte samen shoppen. (maar ze is dan weer niet zo dat ze een plamuurkop heeft, ze is vaak aLá naturel.)
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Photo numero uno Photo numero two
    Extra: Heeft een zwart katje met witte pootjes die ze, 'Angel' noemt. Is al zeker 12 jaar BFF met Merte, andersom ook dus, en haar lievelingskleuren zijn Paars en Roze. Kan ook niet zonder haar mobiel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 23:28 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voornaam:Celin
    Achternaam:Lands
    Geboortedatum: 13-6-1992
    Relatie met familie (hoeveel broer, zusjes?): Haar ouders zijn dood en ze woont in een pleeggezin. pleegmoeder ( Stephanie 45 jaar) pleegvader (Jack 47 jaar) pleegzusje (Molly 8jaar)
    Favoriete Sport: Zwemmen en dansen
    Lievelingsdier: Wolf
    Angst: Ze is bang dat ze niet goed haar talen beheerst
    Wat voor muziek-interesse: Ze houd van verschillende muziek en vind alles leuk
    Crush: Jermey Foster
    Karakter (uitgebreid): Celin is lief en betrouwbaar ze vind dingen beleven altijd leuk. Ze wil er graag goed uitzien maar overdrijft niet. Als ze bang is luistert ze altijd naar klassieke muziek en ze gaat vaak naar het bos als ze zich niet goed of verdrietig voelt.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:Celin
    foto 2
    Hoe hij/zij is met haar bff: Ze kennen elkaar door en door goed. Ze zijn als 10 jaar beste vriendinnen en doen al lang heel veel samen
    Titel: The good BFF

    Voornaam: Charlie
    Achternaam:Thenders
    Geboortedatum: 24-3-1994
    Relatie met familie (hoeveel broer, zusjes?): Ze woont bij haar vader want haar ouders zijn gescheiden ze ziet haar moeder best vaak en gaat dan meestal wat leuks doen. vader (Roy Thenders 50) moeder (malesa Jackson 47 jaar)
    Favoriete Sport: Streetdance
    Lievelingsdier: hond
    Angst: Is bang voor de meest simpele dingen zoals spinnen en bloedzuigers
    Wat voor muziek-interesse:Lady Gaga en Justin Timberlake
    Crush: heeft ze niet.
    Karakter (uitgebreid):Charlie is erg brutaal maar kan op z'n tijd ook best leuk zijn. Ze kan heel snel aan het lachen gemaakt worden en ze kan totaal niet tegen kietelen. Als klein meisje van * vond ze Celin altijd lief en maakte altijd verkeerde of scheve vlechten. Hun ouders konden er wel om lachen en de afgelopen drie jaar hielp ze Celin erg.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Charlie
    Charlie 2
    Hoe hij/zij is met haar bff: ze kennen elkaar goed en zij wil graag met Celin alleen gaan wonen. Ze gaan altijd dingen doen als bijvoorbeeld naar de film en ze lijken erg op elkaar qua karakter.

    Voornaam: Alice
    Achternaam: Coddles
    Geboortedatum: 14-02-1992
    Relatie met familie: een tweelingzus Paris
    Favoriete Sport: haat sport
    Lievelingsdier: houd van alle dieren
    Angst: donker, instellingen, diegenen verliezen waar ik van hou
    Wat voor muziek-interesse: metal, rock, screamo, TH
    Crush: Bill Kaulitz
    Karakter (uitgebreid): redelijk timide, lief, dromerig,creatief, angstig, piekerd over vanalles en nog wat, heeft een aangeboren afkeer voor wreedheid...
    Houdt van tekenen en schrijven.
    Is vegetarisch en fervent lid van PETA
    Haar beste vriendin is haar twin.
    2 animeplaatjes, waar ik uit kan kiezen:
    ich und ich oder ich und ich
    Extra: geboren in duitsland, Alice is bang van instellingen omdat ze vroeger door de schuld van haar pedofiele nonkel daarin is belandt, ze is van haar 14de tot haar 17de gescheiden van haar twin.
    Ze is bang van jongens en heeft een trauma overgehouden aan haar verblijf in de instelling en haar pedofiele nonkel.

    Alice werkt als striptekernaar en schrijfster, zo kan ze thuis haar job uit te voeren en hoeft ze niet naar buiten te gaan.
    Hoe zij is met haar bff:ze zijn een tweeling onascheidelijk
    Titel: Bloody movies

    Voornaam: Paris
    Achternaam: Coddles
    Geboortedatum:14-02-1992
    Relatie met familie (hoeveel broer, zusjes?): een twin
    Favoriete Sport: voetbal ^^
    Lievelingsdier: een ratelslang
    Angst: het verliezen van Alice en Lylith, spinnen
    Wat voor muziek-interesse:pop en top 40
    Crush: Tom Kaulitz
    Karakter (uitgebreid): Brutaal en soms wat sletterig, zelfverzekerd, melig, staat niet echt stil bij de grote problemen in de wereld.
    2 animeplaatjes, waar ik uit kan kiezen:
    ich und ich oder ich und ich
    Extra: ze is in haar puberteit 3 jaar gescheiden van haar twin en is daardoor volledig de verkeerde kant opgegaan: drugs, seks en drank.
    Ze heeft in de jeugdgevangenis gezeten en heeft een dochter, Lylith die nu 2 jaar is.
    Lylith heeft ervoor gezorgt dat ze zichzelf op het rechte pad hield.
    Alice en Paris wonen samen met Lylith in een flat. Lylith's vader wil niets met haar te maken hebben.

    Paris is model en paaldanseres, alleen zo kan de flat betaalt worden.

    Hoe hij/zij is met haar bff: ze zijn onafscheidelijk.

    De twin is totaal anders, en toch zo hetzelfde.
    Alice is in zichzelf gekeerd en Paris is heel uitbundig. Ze denken volledig hetzelfde, maar door hun gescheiden verleden doen ze anders.

    Paris helpt Alice om uitbundiger te zijn en Alice zorgt ervoor dat Paris wat minder brutaal doet.
    Soms sleurt Paris Alice mee naar buiten om te feesten.
    Titel: Bloody movies

    de twin samen

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 13:10 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Voornaam: Samantha
    Achternaam: Lewarne
    Geboortedatum: 13-05-1992
    Relatie met familie: Ze heeft alleen een moeder, een stiefvader, een 'stiefzusje'(waar ze sinds kort niet meer overweg kan omdat dat kind achterlijk doet en niet meer langs wil komen opeens) Haar vader heeft zelfmoord gepleegd, 2 maanden voordat ze 16 werd. Ook heeft ze nog een grootmoeder, tante en 2 jaar oudere nicht.
    Favoriete Sport: Moeilijk, ze houdt van bijna alle sporten, maar tennis staat op nummer 1.
    Lievelingsdier: Witte tijger
    Angst: Arachnafobie (spinnen, ze begint al te schreeuwen en huilen bij een piepklein spinnetje)
    Wat voor muziek-interesse: Ze luistert alles, op smartlappenmuziek en hardcore na. Het ligt écht aan haar stemming.
    Crush: Een andere goede vriend van hun, genaamd Armand.
    Karakter (uitgebreid): Samantha is een lief en vriendelijk meisje met een minderwaardigheidscomplex. Ze wuift altijd alle complimenten weg, doet alsof anderen beter zijn en vind hem moeilijk te geloven dat mensen ook maar jaloers op haar zouden kunnen zijn. Gelukkig heeft ze mensen in haar leven die haar constant duidelijk maken, dat haar minderwaarheidscomplex nergens op slaat. Ze wil wel altijd dat mensen haar aardig vinden en doet er altijd alles aan om mensen op hun gemak te stellen, dat is belangrijk voor haar. Ze is erg slim en oplettend en is meestal een beetje het stille muisje. Maar als ze eenmaal zich in een gesprek mengt of als je haar het gesprek in sleurt, dan kan ze goed meepraten en praat soms zelfs te veel. Als ze zenuwachtig is of als ze zich niet op haar gemak voelt dan begint ze veel en vooral snel te praten, vaak over dingen die er helemaal niet toe doen. Het is ook erg makkelijk om haar aan het blozen te krijgen.

    Met suiker op of energiedrank verdwijnt dat verlegen stille meisje echter compleet en stuitert ze alle kanten op. Ze heeft van zichzelf een hele droge humor die niet iedereen altijd snapt. Ze geeft zeer veel om familie en vrienden en zou daar dan ook voor door het vuur gaan. Ondanks haar stille kant, zal ze altijd opkomen voor zichzelf en voor mensen die het nodig hebben, ze kan namelijk niet tegen onrecht. Ze is goed met woorden en kan iemand in een discussie dan ook al snel laten zwijgen. Verder is ze een echt knuffelkonijn.

    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Samantha of Samantha

    Extra: Haar vader was een zware alcoholist, die haar en haar moeder vroeger mishandelde, zowel mentaal als fysiek. Dit zorgde er voor, dat ze snel opgroeide en zich als een ouder gedroeg voor een kind dat haar ouder had moeten voorstellen. Op twaalfjarige leeftijd zijn haar ouders gescheiden en zag ze haar vader eens in de twee weken. Vlak voordat ze 16 werd pleegde hij zelfmoord.
    Hoe hij/zij is met haar bff: Ze verteld Michael alles, maar dan ook alles. Als ze zich depressief voelt, als ze hyper is, als ze verliefd is, als ze naar haar familie moet of als ze 'geheime' plannen heeft. Ze zijn ook heel erg close en ze vind het fijn om met hem te knuffelen, vooral als ze moe is of ze zich niet goed voelt. Mensen denken dan ook regelmatig dat de twee een relatie hebben, maar dat is niet zo, ze lijken haast een tweeling eerder, of, nouja, hij lijkt meer haar grotere broer die haar in alles beschermt. Ze houden ook vaak logeerpartijen, waarbij ze meestal in hetzelfde bed slapen, waar ze beiden dan ook totaal geen moeite mee hebben. Zij voelt zich veilig bij hem, een gevoel dat ze lang niet heeft gekend dankzij haar vader. Hij weet serieus alles over haar, over haar verleden, ze vertrouwt hem. Het zou niemand verbazen als de twee uiteindelijk eindigen in het hebben van een relatie en eigenlijk weet Sam diep in haar hart dat ze meer dan vriendschap voor Micheal voelt. Momenteel houdt ze echter liever vast aan haar kalverliefde voor Armand, want ze is eigenlijk bang voor de diepgang van haar gevoelens voor Michael.
    Titel:
    - Blood bonds.
    - You and me and all our fears.

    Voornaam: Michael
    Achternaam: Maylen
    Geboortedatum: 13 Maart 1990 (2 jaar ouder dan Sam dus)
    Relatie met familie (hoeveel broer, zusjes?): Hij heeft 2 jongere zusje, Anna van 14 en Blanche van 6. Verder heeft hij een moeder en vader. Ze familiebanden zijn in dit gezin erg sterk en iedereen houdt van elkaar.
    Favoriete Sport: Voetbal, Sam vindt het eigenlijk niks, maar aangezien het zijn favoriete sport is offert ze zichzelf vaak op om wedstrijden te kijken.
    Lievelingsdier: Adelaar.
    Angst: Clowns.
    Wat voor muziek-interesse: Dezelfde als Sam, alles op smartlappen muziek en hardcore na.
    Crush: dat is makkelijk, hij heeft er geen.
    Karakter (uitgebreid): Michael mag er dan wel niet heel gevoelig uit zien, vaak zelfs wat intimiderend, maar hij is een echte softie. Hij is heel erg lief en zorgzaam en over vrienden is hij erg beschermend. Hij wil echter alleen echte vrienden, wat betekent dat Sam en nog 3 anderen eigenlijk de enige vrienden zijn die hij heeft. het maakt hem echter niet uit, hij weet dat ze om hem geven en hij geeft ontzettend veel om hen. Hij is net een knuffelbeer, één van de redenen waarom Sam zo vaak aan zijn middel hangt. Hij is een zachtaardige jongen die door weer en wind gaat voor zijn vrienden.

    Hij houdt niet van geweld en gaat het dan ook altijd uit de weg, maar als iemand Sam of zijn zusjes pijn zou doen, dan is zijn reactie niet te peilen. Dit komt omdat hij niet snel heel diep om mensen geeft en het haat om hen gekwetst te zien. Zo had hij ook de neiging om Sam haar vader te vermoorden, toen ze hem alles had verteld.

    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: Michael of Michael (denk bij deze dat baardje weg, dan is hij :9~ )

    Extra: Michael speelt al vanaf zijn 6e voetbal en is er dan ook helemaal gek van. Sam komt altijd braaf naar zijn wedstrijden. Hij houdt van goede films en van eten, vooral veel eten, maar hij wordt niet dik, door het voetbal en door zijn genen, ja, hij heeft goede genen. Ondanks dat hij al 20 is heeft hij geen vaste vriendin en hij heeft ook nog maar 2 vriendinnen gehad.
    Hoe hij/zij is met haar bff: Hij is erg beschermend over Sam en net als zij hem al haar geheimen toevertrouwd, doet hij dat ook bij haar. Hij vindt het heerlijk om haar vast te houden en dicht bij zich te hebben, dat is iets wat hij mist zodra ze van elkaar gescheiden zijn. Hij is net zo beschermend over Sam als over zijn zusjes, maar bij Sam is het toch nog extra, omdat hij weet hoe fragiel ze eigenlijk van binnen is en hij er alles aan wil doen om te zorgen dat ze geen pijn wordt gedaan. Het feit dat mensen vaak dneken dat ze een relatie hebben maakt hem eigenlijk niet veel uit, omdat dit diep in zijn hart is wat hij wil, hij weet het zelf ook, maar is heel erg bang de vriendschap tussen hem en Sam te verpesten. Als ze twee bijvoorbeeld samen in de stad lopen, loopt hij meestal met zijn arm om haar middel of om haar schouders. Zij is eigenlijk zijn wereld, ze delen alles samen zo'n beetje.
    Titel: Zie andere :Y)

    Dan heb je hem ook hier even :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voornaam: Demy Catherine
    Achternaam: Selove
    Geboortedatum: 15-06-1995
    Relatie met familie (broer, zusjes?): Heeft een hele goede band met haar Familie en haar Beste vriend Damon woont bij haar omdat zijn ouders hem een blauw oog hebben geslagen toen ze hoorde dat ze zwanger van hem was. EN Demy heeft een dochtertje van 3 http://blog.kariallen.com/images/blog_kariallen_com/WindowsLiveWriter/Dontblink_B588/IMG_7694.jpg op de foto hun dochter Katy
    Favoriete Sport: Ballet Dansen
    Lievelingsdier: Husky
    Angst: Doodgaan en Levendverbrand worden
    Wat voor muziek-interesse: Rock,Pop.Punk
    Crush: heeft een vriendje Damon en Damon is haar Beste vriend ze hebben samen ook al een kindje http://1.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SXV1snmr2QI/AAAAAAAACtg/T9vkLOPydhw/s400/black-emo-boy-hair-cut.jpg Damon op de foto
    Karakter (uitgebreid): Is lief voor de mensen die aardig tegen haar doen is heel goed in geheimen bewaren maar kan echt niet tegen rachsitiesche grapjes.
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:http://1.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SIwCM6GXa9I/AAAAAAAAAks/1BskL4w-OSA/s400/asian-emo-girl7.jpg http://www.bloomsofguernsey.co.uk/Portals/0/Seasonal/bigstockphoto_Happy_Girl_With_Flowers_2092585.jpg
    Extra: Heeft dus met haar Beste vriend Damon een dochterje.
    En Damon die is een goede vader voor zijn dochter.




    Voornaam: Damon
    Achternaam: Pitchard
    Geboortedatum: 12-03-1995
    Relatie met familie (broer, zusjes?): Is door zijn ouders het huis uigeschopt nadat ze te horen kregen dat hij vader werd
    Favoriete Sport: Basketbal
    Lievelingsdier: Husky
    Angst: Dat zijn dierbare personen wat overkomt
    Wat voor muziek-interesse: Punk ROck Metal
    Crush: Is samen met zijn Beste vriendin Demy en heeft een dochter met haar
    Karakter (uitgebreid): Heeft op Kickbocksen gezeten en is daarom agerresief als iemand zijn dochter of vriendin pijn doet.Kan wel tegen grapjes en kan er juist niet tegen als mensen geheimen doorvertellen
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen: http://1.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SXV1snmr2QI/AAAAAAAACtg/T9vkLOPydhw/s400/black-emo-boy-hair-cut.jpg
    Extra: Zorgt goed voor zijn 3jarige dochter en filmt heel veel momenten van zijn dochter met hem en zijn vriendin

    Voornaam: Marc
    Achternaam: van Fluiting
    Geboortedatum: 18-07-94
    Relatie met familie 4 grote zussen (vierling)
    Favoriete Sport: Darten
    Lievelingsdier: konijnen
    Angst: spinnen
    Wat voor muziek-interesse: buitenlands (spaans)
    Crush: heeft verkering met de dochter van andre hazes
    Karakter (uitgebreid): Heeft op zwemmen,volleybal,dansen,korfbal,voetbal,turnen,zingen en darten gezeten heeft gedanst voor Belgie op het eurovisiesongfestival.Heeft gevoel voor humor is erg verlegen maar als hij een paar dagen de mensen kent durft hij alles.Als hij spinnen ziet valt hij flauw
    2 foto's, waar ik uit kan kiezen:http://images.starpulse.com/pictures/2008/06/09/previews/David%20Henrie-TYG-001005.jpg

    http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjU4OTAyOTc1OF5BMl5BanBnXkFtZTcwNDg2MzQwMg@@._V1._SX308_SY400_.jpg
    Extra: Houdt veel konijnen heeft er thuis 30


    Mijn geheim is geheim

    Heb je nog rollen nodig?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.