• Goshie.
    Ik had deze ochtend 100-dagen en werkelijk niémand van jullie heeft volgens mij iets vettigers gehad. D:
    Om te beginnen stond ik op de blacklist*. Eerst werden we door een paar mensen met een overall en een panty over hun hoofd met veel lawaai uit de klas gehaald. [Degenen op de blacklist dan] We moesten in een rijtje naar het schoolplein lopen en mochten om te beginnen drie rondjes rond het serieus grote plein lopen. Ondertussen zaten ze met eieren en mayonaise naar ons te gooien. Vervolgens moesten we op een stoel gaan zitten en gingen ze ons besmeuren. Eerst een halve lieter olie over mijn hoofd. Dan kwamen ze choco aan mijn wangen wrijven. Toen drukten ze bollen haar in ons gezicht. Daarna goten ze melk over ons heen en vervolgden dat met enorm veel bloem. Ondertussen kregen we nog een paar eieren op ons gesmeten. Toen mochten we nog eens gaan lopen en daarna tien keer pompen en tien push-ups doen. We moesten erna gaan liggen en toen kwamen ze ons nog eens besmeuren. Dan moesten we om de beurt in een groooooot vat met koffie en nog wat spul een ajuin -waar we nooit aan konden- met onze mond eruit gaan vissen. Natuurlijk duwden ze iedereen in die ton. Mijn lieve nichtje vond het natuurlijk leuk om een ei in mijn broek te steken, waardoor ik met een kapot ei+schaal in mijn onderbroek moest rondlopen. Opnieuw moesten we gaan zitten op die stoelen waar we opnieuw eiren en vuiligheid zoals confituur en haar op ons kregen. Niet veel later moesten we een rauw ei in onze mond doorgeven aan de volgende in de rij. Na tien seconden een rauw ei in je mond te hebben, braak je. Kun je geloven hoe vuil het was? Natuurlijk moesten we iets typisch doen: Opnieuw in een bak met koffie geduwd worden en vervolgens in een bak met bloem een snoepje vinden met je mond. We hebben ook nog spaghetti, bonen in tomatensaus, hondenbrokken, choco, hondenvoedsel [die pap, ja] op ons gekregen.
    Ik stonk echt voor dooooooood.
    Ik heb mijn haar 3x gewassen, mijn lijf meerdere malen en ik voel me nog vies.
    Nu, wie denkt er nog een vuilere 100-dagen dan mij te hebben gehad? :Y)

    *Een lijst waarop slechts 10 personen van de hele school kunnen staan. Die personen maken ze 500x vuiler en zij zien echt veel meer af.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:59 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    100-dagen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Huh, en toen werd je wakker in bed? :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    GATVERDAMME
    Dat lijkt me zó verschrikkelijk goor, wat is dat voor raars, die blacklist?! doe je dat vrijwillig, of heb je dan straf ofzo? echt gestoord.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Wat een lekker vies verhaal. x'D Nope, eigenlijk nooit van gehoord, wil ik denk ik ook niet eens meemaken. Gosh, wat heb jij toch moeten ondergaan. :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    AHAHAHAHAHA
    Arme schat, maar wat was het nut van dit alles? :'D

    -> Taalfout uit de titel gehaald


    I am an idiot, I move.

    hooooooly o_ooo


    Alleen maar tranen van geluk

    SSSoep schreef:
    Wat een lekker vies verhaal. x'D Nope, eigenlijk nooit van gehoord, wil ik denk ik ook niet eens meemaken. Gosh, wat heb jij toch moeten ondergaan. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, die van mij was eigenlijk heel braaf :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Caravaggio schreef:
    -> Taalfout uit de titel gehaald

    Wat had ik dan geschreven? O_O
    100-dagen is elk jaar een show + spelletjes van de zesdes. Zogezegd als de laatste 100dagen van het schooljaar ingaan, maar die zijn al voorbij.
    Mensen op de blacklist zijn meestal familie, of mensen die heel de school haat, haha.
    En neen, ik werd toen niet wakker in bed, I wish. D:
    En dan zaten die mensen met enkel wat eieren en bloem op hun kleren te klagen, ja da-hag. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Oké, serieus, waarom doen jullie dat? o.o' Ik ben blij dat wij dat niet hebben x'D Ik zou echt medelijden met die mensen die dat moesten ondergaan gehad hebben xd


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Oké, serieus, waarom doen jullie dat? o.o' Ik ben blij dat wij dat niet hebben x'D Ik zou echt medelijden met die mensen die dat moesten ondergaan gehad hebben xd

    Maar het is echt leuk, het toppunt van het jaar.
    Nouja, behalve dat ei in m'n gat dan. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Maar het is echt leuk, het toppunt van het jaar.
    Nouja, behalve dat ei in m'n gat dan. D:

    mag ik oowk een ei in je broek stoppen? :9~

    Wow, ik zou wel weten wie ik eruit haalde.
    Wij mogen alleen spuitbussen gebruiken tijdens onze x-mos (100-dagen)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    mag ik oowk een ei in je broek stoppen? :9~

    Denk je dat het leuk is om rond te lopen en te pompen met een ei en de schalen tussen je reet? D:


    Has no one told you she's not breathing?