• Ik ging net, zoals elke avond, met onze hond fietsen. Normaal ga ik altijd ergens links af, maar dit keer ging ik rechtdoor. En op een gegeven moment hoor ik wat geblaf, maar het was vanaf een boerderij, en ik zag m niet dus ik fietse door.. Een paar minuten later keerde ik om en ging ik terug fietsen.. En bij die ene boerderij hoorde ik weer die hond blaffen, en hij schoot de weg op. Maar op dat moment reed er een auto langs en die knalde vol tegen de hond aan, en de knal was zo hard! Serieus ik was echt aan het shaken, en m'n hond schrok zich dood dus die vloog voor uit.. En die auto kwam zo terug, en het waren jongens uit het dorp, ze waren zelf ook geschrokken.. Maarja ik stond daar dus te huilen, dus 1 zo'n jongen zei dat ik wel kon gaan, hun zouden het wel regelen.. Dus ik keihard naar huis fietsen.. Maar als ik dus gewoon links was gegaan was die hond niet dood gereden, en nu heb ik echt het gevoel dat het mijn schuld is.. Echt ik voel me zo kut, en nu durf ik ook niet te gaan slapen, de beelden/geluiden herhalen zich continu...

    -sorry dat ik het hier neerzet maar ik moest het echt even van me af schrijven.. en sorry voor eventuele spelfouten, de tranen lopen over mln wangen en ik kan niet zo helder denken op het moment.. -


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Huh? Wat bedoel je nou? Is jouw hond dood?


    Life is hard and then we die

    niet haar hond, de hond die ze eerder hoorde blaffen op de boerderij

    PUKKELxDING schreef:
    Huh? Wat bedoel je nou? Is jouw hond dood?


    nee, de hond van die boerderij, die stak over en werd toen overreden.. ik fietste aan de andere kant van de weg, op het fietspad...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar die hond was toch ook dood gegaan als jij gewoon links was gegaan? Die jongens waren er gewoon geweest en die hond was gewoon de weg op geschoten, jij had het alleen niet gezien dan. Het is niet jouw schuld.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meid, ten eerste, het is niet jouw schuld (:.
    Als je naar links was gegaan, of rechtdoor, die jongen zouden toch aan komen rijden, en die hond zou toch gewoon over zijn gestoken.
    Je moet jezelf niet de schuld van iets gaan geven waar je je niet schuldig over moet voelen, want je hebt die hond niks aangedaan (:.
    Sterkte <3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    wow lijkt me erg om te zien zou in shock zijn.. hoe weet je hoe het afgelopen is?


    You get the strawberry if you keep it a secret

    Heeft mijn bompa ook maanden terug gehad. Al zeventien jaar had hij zijn hond. En hij werd doodgereden door een gek die aan 90 in bebouwde kom reed. En die eikel reed ook nog eens door ook.

    Carcass schreef:
    Meid, ten eerste, het is niet jouw schuld (:.
    Als je naar links was gegaan, of rechtdoor, die jongen zouden toch aan komen rijden, en die hond zou toch gewoon over zijn gestoken.
    Je moet jezelf niet de schuld van iets gaan geven waar je je niet schuldig over moet voelen, want je hebt die hond niks aangedaan (:.
    Sterkte <3.


    daar heb je wel gelijk in, maar toch het gevoel blijft.. ik voel me echt rot :S...

    @ lawliet

    ik ga er van uit dat die hond dood is, de auto reed best hard, en toen die botste leek het echt alsof het kraakte ofzo :S, en de hond kwam met een harde knal op de grond en daarna was het muisstil.. Geen gejank/gepiep van de hond...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maserati schreef:
    Maar die hond was toch ook dood gegaan als jij gewoon links was gegaan? Die jongens waren er gewoon geweest en die hond was gewoon de weg op geschoten, jij had het alleen niet gezien dan. Het is niet jouw schuld.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ahw :'(. -moet zelf zowat huilen- Ik kan daar ook echt niet tegen, en ik vind het zo ontzettend erg voor je dat je dat hebt moeten horen en zien.

    Wat er gebeurd is, daar kun jij helemaal niets aan doen! Knoop dat serieus goed in je oren. Het was niet jou verantwoordelijkheid dat die hond los liep, dat die hond de straat over rende, en dat die jongens net op dat moment met de auto reden. Als die jongens beter opgepast hadden, hadden ze het misschien kunnen voorkomen. Je kunt alles en alle verantwoordelijkheid wel naar je toe trekken, maar je kunt er gewoon niets aan doen. Het was jou schuld niet.

    Probeer er even met iemand over te praten voor je gaat slapen. Met je moeder ofzo of een vriendin. Want je bent gewoon heel erg geschrokken en je moet dat gevoel even met iemand kunnen delen anders blijf je ook met dat schuldgevoel rondlopen.

    Ik hoop dat, tegen de tijd dat je dit leest het weer beter met je gaat.

    xx. (flower)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 0:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    ahw :'(. -moet zelf zowat huilen- Ik kan daar ook echt niet tegen, en ik vind het zo ontzettend erg voor je dat je dat hebt moeten horen en zien.

    Wat er gebeurd is, daar kun jij helemaal niets aan doen! Knoop dat serieus goed in je oren. Het was niet jou verantwoordelijkheid dat die hond los liep, dat die hond de straat over rende, en dat die jongens net op dat moment met de auto reden. Als die jongens beter opgepast hadden, hadden ze het misschien kunnen voorkomen. Je kunt alles en alle verantwoordelijkheid wel naar je toe trekken, maar je kunt er gewoon niets aan doen. Het was jou schuld niet.

    Probeer er even met iemand over te praten voor je gaat slapen. Met je moeder ofzo of een vriendin. Want je bent gewoon heel erg geschrokken en je moet dat gevoel even met iemand kunnen delen anders blijf je ook met dat schuldgevoel rondlopen.

    Ik hoop dat, tegen de tijd dat je dit leest het weer beter met je gaat.

    xx. (flower)


    Ik heb gister een vriendin nog wakker gesms't, en dat hielp wel ja:).. Het gaat nu ook wel weer wat beter, ik ben alleen brak omdat ik maar iets van vier uur geslapen heb:S...

    iig iedereen bedankt(H), de reacties hebben wel geholpen ^^(flower)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.