• Hallo mensen ik ben de nieuwe dr. phil :D
    Het zit dus zo :
    Ik help iedereen met liefdes problemen en ik geef ze tips, ook gewoon als ze iemand leuk vinden.
    Alleen zelf kan ik niks goed doen in de liefde :S
    Ik weet niet of ik iemand leuk vind en ik beslis te snel (te snel flirten, blijkt ; vind ik hem niet leuk :( Maar hij denk dat dus van wel, grote problemen hij boos/verdrietig. Hoop rommel dus :S) Nou probeer ik er wat aan te doen maar heb geen idee hoe. Ik vroeg het aan andere maar die weten ook niet hoe.

    Is dat normaal? xD Je kan andere heel goed helpen en advies geven maar zelf doe je weinig goed (op dit gebied)
    Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

    xx

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 7:30 ]

    Awesome. Haha nee, als een vrienden van me een nieuwe scharrel heeft bepalen ik en nog een vriendin de helft van wat ze naar hem moet smsen en zo. Doodgrappig (':
    Maar dat hebben ik en mijn vriendinnen dus ook erg, we weten alles van elkaar en helpen elkaar dan ook mee en zo (:

    Grr, plek steler =O
    Kim had me al tot dr phil benoemnd!
    Laten we bij jou er dr phillientje van maken xD

    ;D


    They call me dr. phil

    Dat gebeurd juist heel vaak xD
    Dat je veel tips weet voor anderen , maar voor jezelf gaat t wat moeilijker:P

    Maar het enigste wat ik kan bedenken is je proberen in te houden met flirten totdat je zekerweet dat je hem leuk vind [heb je waarshcijnlijk al geprobeerd, maar meer kan ik niet bedenken xD]


    Write down what you can not say

    Haha, heb ik heel vaak, maar momenteel boeit het me niet echt, omdat ik niet op zoek of whatever ben.