• Hoi hoi =]
    Ik zit dus met een probleempje.. En nu vroeg ik me af of misschien jullie mij kunnen helpen. Het zit zo, ik wil een pagina met Word printen, mét kleur, alleen er komt alleen maar zwart/wit uit de printer. Ik heb een HP Deskjet 9600 staan, en hij doet het altijd perfect.
    Nu dacht ik eraan dat de inkt op is, en dus heb ik die ververst. Toen kwam er een automatisch 'proefprintje' uit. Die had wel gewoon alle juiste kleuren enzo. Maar als ik het met mijn laptop opdracht geef om te printen is het alleen maar zwart/wit..
    En voor zover ik weet heb ik ook niet de instellingen verandert..

    Nja.. Als iemand toevallig iets weet wat mij verder zou kunnen helpen, graag! =]

    xxxx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik weet misschein iets.
    Je moet naar dat printertje gaan in de rechteronderhoek. Dan HP Deskjet series aanklikken. Dan zie je wat er in de wachtrij staat enzo.
    Dan naar het tabblad Printer gaan en dan Voorkeurinstellingen aanduiden.
    Dan komt er een 'pop-up' en daar staat in een tabblad kleur. Kun je kiezen afrdukken in kleur/ in grijstinten.
    Ik dnek dat het toch een beetje overeenkomt ik heb HP Deskjet D2300.

    Hopelijk helpt het.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien dat je beter de software van de printer opnieuw kan installeren, ik denk dat er daar iets fout is gegaan.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik voel me nu echt heel blond, ik heb dus bij de instellingen gekeken zoals Scandal hierboven suggereerde, in inderdaad.. Hij stond op grijstinten. De duivel mag weten hoe dat komt, maar ik heb het in ieder geval verandert weer.
    Thank you, voor jullie hulp!

    xxxx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..