• Vrijdag ga ik proefdraaien als afwasser in een restaurant :')

    Is iemand van jullie ook afwasser? ^^ en is dat een beetje leuk? ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb alleen ervaring thuis en daar vind ik het behoorlijk stom. :')


    All was well.

    Nee. haha. Is het niet gewoon met zo een tuinslang ding en dan borden enzo schoonmaken ;$?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 14:14 ]


    The way we live, is the way we die

    HAMBURGERR schreef:
    Nee. haha. Is het niet gewoon met zo een tuinslang ding en dan borden enzo schoonmaken ;$?
    Volgens mij moet je borden in de vaatwasser zetten en na 5 minuten er weer uithalen en de volgende lading erin zetten ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Volgens mij moet je borden in de vaatwasser zetten en na 5 minuten er weer uithalen en de volgende lading erin zetten ;p


    Klinkt geweldig (nerd)
    Maar I dunno, heb nog nooit als afwasser gewerkt :x


    wth.

    Ik weet het niet haha.


    Smiling but close to tears.

    Volgens mij hebben ze geen vaatwasser hoor, aangezien het uberrrrr veel borden zijn, die moeten gewoon snel met de hand (zo'n sproeier ding) afgewassen worden. Veel succes hehe.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    JBM schreef:
    Ik heb alleen ervaring thuis en daar vind ik het behoorlijk stom. :')


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Rickjuh schreef:
    Volgens mij hebben ze geen vaatwasser hoor, aangezien het uberrrrr veel borden zijn, die moeten gewoon snel met de hand (zo'n sproeier ding) afgewassen worden. Veel succes hehe.


    Meestal heb je een vaatwasser én moet je dingen op de hand doen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je spoelt het af met de hand, en de vaatwasser maakt het schoon. Als je borden met allemaal etensresten in de vaatwasser zet, is het niet zo'n fijn idee xD


    The grass is not always greener on the other side

    Ik had een beetje ervaring op de camping maar daar ben ik nu van af. En thuis heb ik een vaatwasser ^^


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Kalona schreef:
    (...)Volgens mij moet je borden in de vaatwasser zetten en na 5 minuten er weer uithalen en de volgende lading erin zetten ;p

    Mijn mama vond zoiets eigenlijk heel zwaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JBM schreef:
    Ik heb alleen ervaring thuis en daar vind ik het behoorlijk stom. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zeker de rekening niet betaald, we hebben je wel door hoor (N)


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, wel in de zaal ^^
    Het is wel zwaar werk, als ik zie wat die bij ons allemaal moet doen. Oké, misschien gewoon afwassen, maar er komt de hele tijd afwas bij en het begint zich snel op te stapelen. En soms als hij 'zonder' afwas zit, moet hij eens helpen met desserts maken =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha ik werk ook in een restaurant als afwashulp :Y) Is best leuk hoor. Als je maar leuke collega's hebt. :'D Wij hebben zo'n apparaat waar je alle borden en dingen in een 'krat' zet en dan af moet spoelen en dan door zo'n vaatwasmachine moet duwen. En dan na een paar minuten komt het er weer uit en dan kunnen anderen het wegzetten. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.