• Hii :')

    tsjaah,
    ik en Rani [DeadlyScream]
    Gaan in Roeselare een fanmeeting organiseren :')
    breng allemaal spendoeken enzo mee. dat zullen wij ook wel doen. ik spaar nu al vanalles om dingen van te make :')
    en breng een nietjesmachien mee :') als dat kan :')
    en een mes, voor het geval er haters kome opdage :') maar natuurlijk gaan wij het aan de politie zegge wat wij gaan doen, omdat dat noodzakelijk is daar in Roeselare :')
    de uren spreken we later wel af. nu gaan we zo veel mogelijk mensjes proberen mee te slepen :')

    zet je een reactie als je wel meegaat?

    waar LIGT roeselare (A)

    België
    West Vlaanderen
    nabij Izegem en Rumbeke

    OKAY

    sorry voor mn late antw mensen, maar kwas logeren bij n vriendin, dus geen comp.

    De fanmeeting gaat door op de 29ste, laat je niet afleiden door wat er op onze netlogs staat, daar staat namelijk nog steeds dat het de 26ste is. dat is om haters te misleiden. we doen zoveel mogelijk om het een veilige fanmeeting te maken, omdat THfan zijn niet zo heel safe meer is in Roeselare.

    Dus allemaal:

    FANMEETING 29 AUGUSTUS,
    normaal is dat aan het station van roeselare. Okay, we gaan wel een spandoek maken enzo en heel erg th zijn zodat jullie ons zeker herkennen.
    het uur regelen ik en rani nog wel. omdat ik zal moeten rekening houden met mijn paardrijwedstrijd de zondag.
    okay?
    Dus achterna zal het nog wel Bios worde met z'n alle. dus breng zeker geld mee!

    waar LIGT roeselare (A)

    in belgie, west-vlaanderen :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    &, de 29ste... ik hoop dat ik kan dan, want ik moet dan ongeveer terug naar huis van bij men pa vandaan, maar normaal kome die me pas halen de zondag en anders de zaterdag, maar normaal geen vrijdag, dus ik kan :D
    && moet ik zo tokio hotel mogelijk gekleed zijn? (t-shirt's en trui enzo?)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    &, de 29ste... ik hoop dat ik kan dan, want ik moet dan ongeveer terug naar huis van bij men pa vandaan, maar normaal kome die me pas halen de zondag en anders de zaterdag, maar normaal geen vrijdag, dus ik kan :D
    && moet ik zo tokio hotel mogelijk gekleed zijn? (t-shirt's en trui enzo?)

    ja, neem ook een gwn wit of roze T-shirt mee dan gaan we op de voorkant onze namen zetten en op de achterkant VSD Hamburg (waar Saki het hoofd van was) en daaronder Tokio Hotel

    (...)
    ja, neem ook een gwn wit of roze T-shirt mee dan gaan we op de voorkant onze namen zetten en op de achterkant VSD Hamburg (waar Saki het hoofd van was) en daaronder Tokio Hotel

    oke, goed :D ik laat nog wel iets weten wanneer ik bij mijn vader zelf ben, dus dan rond de 25ste ofzo...dan weet ik of ik écht kan of niet :D maar normaal dus wel :D komt er eigenlijk al veel volk?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    oke, goed :D ik laat nog wel iets weten wanneer ik bij mijn vader zelf ben, dus dan rond de 25ste ofzo...dan weet ik of ik écht kan of niet :D maar normaal dus wel :D komt er eigenlijk al veel volk?

    iets van 7 mensen tot nu toe

    (...)
    iets van 7 mensen tot nu toe

    owh, da's al wel vrij goed :D
    probeer nog maar meer mensen te zoeken :D 't zou cool zijn moeste we met zo'n supergrote groep aankome :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh, da's al wel vrij goed :D
    probeer nog maar meer mensen te zoeken :D 't zou cool zijn moeste we met zo'n supergrote groep aankome :P

    kben ermee bezig
    (dit is normaal het idee van Nouk en Cynthia (me) doet er meer aan dan Nouk)

    (...)
    kben ermee bezig
    (dit is normaal het idee van Nouk en Cynthia (me) doet er meer aan dan Nouk)

    owh fijn :8 :P
    maar ik ga bijna naar men bedje :D 'k moet morgen er om 7 uur uit :( heb ik geen zin in :( véél te vroeg, maarja, moet terug naar antwerpe (tege limburg aan) rijde, ben nu bij men oma in ledegem (misschien ken je dat? :))
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh fijn :8 :P
    maar ik ga bijna naar men bedje :D 'k moet morgen er om 7 uur uit :( heb ik geen zin in :( véél te vroeg, maarja, moet terug naar antwerpe (tege limburg aan) rijde, ben nu bij men oma in ledegem (misschien ken je dat? :))
    xXx

    Ledegem ken ik ja

    nu ga ik gaan slapen
    byebye xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nu ga ik gaan slapen
    byebye xXx

    goodnight

    haai x!
    jaja! ik kan :D maar....ik heb wel geen witte t-shirt ofzo :( (erg he :P) maar euh...het gaat toch nog wel door he? (gewoon vraagje (A)) && wanneer dan (uur bedoel ik dan :D)
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Roeselare ligt toch ergens in West-Vlaanderen???

    Eigenlijk zou ik het moetn weten want ben er al naar toe geweest , maar ik let nooit op waar ik ben , en al.... :$ :$ :$