• Haaii^^
    Hier ga ik dus ff vertellen wat ik en m'n grote zusje vannacht allemaal hebben meegemaakt ^^ [Niet doordenken!] Er komt wat plat vlaams in maar dat vertaal ik dan wel ff ^^


    Het begon allemaal aan bijna het einde van de film 'A Cinderella Story'. We waren ernaar aan het kijken en als hij gedaan was stond ineens m'n kleine vervelende zus bij haar in de kamer. Stéfani :"Rani! Ga weg!"
    Rani : "Nee, maar jullie moeten wel gaan slapen hé!"
    Annelies :*Trekt domme bek en zegt *:Trap et is!"
    Rani gaat verveelt weg. Okee opeens krijgt m'n zus een sms van haar vriend. Er staat in zo superlief van : "Kom je morgen naar mij? xxx." Stuurt m'n zus kei droog terug : "Komde gij is nii noa ie?"xxx [Betekend : Kom jij eens niet naar hier?] Even later stuurt die vriend terug van ; "Hehe, dat is ook goed hehe xxx" En stéfani stuurt niets meer terug -.- Evenlater begint ze opeens sponaatn met die dommen gsm tegenm'n kop te tikken. Annelies : "Stéf, stop." Ze blijft verder tikken. Annelies : "Stéf stop et!!!" Ze stop ff maar gaat na een tijd gewoon doodleuk verder. Ik kijk verveeld toe. Uiteindelijk stapt Rani terug de kamer binnen en zegt : "Zussen, weten jullie dat jullie in jullie bed moeten?" En Stéfanizegt ff kei droog : "Rani, weet jij dat je blond bent?" En Rani stapt huilend weg en komt evenlater met mama terug de kamer in. Uiteindelijk stap ik da ook maar eens weg om m'n pyjama te gaan aandoen en inm'n bed te stappen. Maar dan als ik het licht uitdoe begint Rani te zagen voor bij mij te liggen, geef ik dan -zo dom als ik ben- toch toe. Heeft ze dus bij mij geslapen.


    En dit was dus de überleuke nacht van Stéfani en Annelies.

    Omg -.-

    Gij hebt da erop gezet x'D

    whaha koewl ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Véél reactie's ofzo xD

    Whah oke dan^^
    nja kan tog nog meevalle me u zus in de kamer xD
    Hbe ik tot mn 13de moet doen:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Godverdomme nu staat deze hier ook >< op het off-topic!

    Hihi..

    Wow intressant Annelies(cat)


    I do not hook up.

    je hebt een coole naam(ik noem oook annelies)

    xD