• Echt, ik heb zo veel respect voor Edward 'Bear' Grylls. Hij is van Ultimate survival en laat zien hoe je kan overleven in Alaska, de Sahara enzovoort.
    En hij springt altijd in het begin uit een helikopter of iets anders, zodat hij zelf niet weet waar hij is.
    Maar echt, die man kan alles. Uit drijfzand komen, slangen bevechten, bergen van 150 meter beklimmen zonder touw, enzovoort.
    Hij neemt ook bijna niks mee. Alleen zijn kapmes, en een fles water, en verder helemaal niks.

    video Bear Grylls - de Sahara
    video Bear Grylls - ijsgrotten
    Foto Bear Grylls

    Edit
    Hij heeft ook de Mount Everst beklommen, en daarmee een wereldrecord gehaald(cat)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 13:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hij heeft een camera ploeg, helicopter, en reddings spullen bij zich, alleen dat is buiten beeld.
    Ze laten zo'n man echt niet verongelukken hoor ;) Ik kijk het ook vaak, en hij word vaak genoeg vanuit de lucht en een afstandje gefilmd :) En hij krijgt hulp met dingen bouwen.


    Hij maakt het programma alleen om mensen wat bij te leren, als hun het overkomt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 13:42 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Hij heeft een camera ploeg, helicopter, en reddings spullen bij zich, alleen dat is buiten beeld.
    Ze laten zo'n man echt niet verongelukken hoor ;) Ik kijk het ook vaak, en hij word vaak genoeg vanuit de lucht en een afstandje gefilmd :) En hij krijgt hulp met dingen bouwen.


    Hij maakt het programma alleen om mensen wat bij te leren, als hun het overkomt.


    Weet ik, maar het is niet zo dat als het beeld uit is, hij eventjes een boterham met kaas zit binnen te werken.
    Ze laten natuurlijk die man niet verongelukken, maar hij neemt wel grote risico's.
    Zoals ik al zei, beklom hij bevoorbeeld zo'n berg van 150 meter zonder touw, en zonder reddingsploeg beneden.
    Ik bedoel, hij dronk zelfs zijn eigen urine in het progamma. Dus ik denk niet dat hij dan later even cola uit zijn blikje aan het drinken is als ze even niet filmen;)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 13:47 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat stukje dat hij zijn eigen urine dronk uit een dooie slang vond ik egt vies, ik moest ervan kokhalsen xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik kijk dat al zo lang, wanneer komen er weer nieuwe afleveringen? Er zijn nu alleen maar herhalingen.
    Ben wel bang dat hij een keer echt verongelukt want Ja hij neemt inderdaad veel risico's

    Ik kijk dat ook vaak. Ik vind het heel interessant en erg leuk om te zien. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*