• het doet pijn als mensen schelden met autisme!

    want kijk, ik heb dus autisme en op school denken ze dus dat het grappig is om te schelden met autisme.
    ik heb ook zo vaak gezegt dat ze niet moeten schelden daarmee omdat ik het heb en ik heb het ook met mijn mentor gesproken.
    en het pijnlijkste is nog wel als ze iemand na gaan doen die autistische is!
    dan gaan ze heel raar lopen en zo en kwijlen maar ik ben dat maar ten eerste; ik loop normaal ten tweede ik kwijl niet, ik ben gewoon en meisje zoals iedereen.
    maar niemand houd rekening ermee dat ik die stoornis heb (om het zo maar even te noemen)
    ze snappen echt niks van mij! en dat doet echt pijn!!

    met mentor heb ik al gepraat. ik weet ook dat ik niet de NORMAALSTE ben maar ik ben ook maar een mens! ik heb dan wel dyscalculie, dyspraxie, pdd nos en autisme maar daar merk je helemaal niks van! NEE ZE SCHELDEN ERMEE MAAR ALS ZIJ HET HEBBEN MOET JE, JE KOP DICHT HOUDEN!

    (sorry maar ik heb deze week echt emotioneel ik jank overal om!)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als je mentor er niks aan doet moet je gwn die mensen slaan.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Wat een rare domme mensen :O Daar is toch niks mis mee? Laat ze gewoon lekker zijken, jij weet wel beter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm dat is kut. MIsschien moet je met je ouders erover praten? Ik zou niet weten?


    The way we live, is the way we die

    Je moet gewoon nog mongoler gaan lopen en mongoler gaan praten en zeggen dat een normaal iemand zo zou doen.


    Smiling but close to tears.

    Ik zou hun een klop op hun neus geven en zeggen 'Als ik echt zo lomp was als jullie net voordeden, had ik jullie neus niet geraakt. 'Dan sla je nog eens 'En deze ook' Sla nog eens 'En deze ook' Of doe een imitatie van hun door heel retarded te doen.


    All this dampness is damp.

    Dat is echt stom als mensen dat doen.
    Maar ik kan vanaf hier zien (jaa, ik ben telepatisch of hoe dat ook mag heten) dat jij gewoon normaal bent. Nou, normaal, niemand is normaal. Zij, die zo raar doen, zijn nog de gekste.

    Het lijkt me echt moeilijk voor je enzo, maar het beste is denk ik als je ze negeert ? Ik ben niet zo'n expert eigenlijk. Veel succes d'r mee (flower)


    It ain't broke, so don't fix it.

    DevilQueen schreef:
    Als je mentor er niks aan doet moet je gwn die mensen slaan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb ik ook!Ik ben hoogbegaafd,word snel boos,
    en mensen begrijpen me niet!Die zeggen altijd dat
    ik een filosoof ben!Dat is zelfs een compliment!En
    ze lachen me uit omdat ik niet zo sjaggie als hun praat..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    gisteren zag ik ook een jongen en die ging ook raar lopen en een soort van nepkwijlen, ik kan daar ook niet tegen, zelf heb ik het niet maar ik kan er niet tegen als mensen anderen pesten enzo om iets waar ze niks aan kunnen maar vooral als iemand met kanker scheld dan krijgt die gene per direct een klap daar kan ik ECHT NIET TEGEN! Dus ik trok me bek open en zei: "Je bent niet grappig! Krijg het zelf maar eens en dan lach je niet meer!" ik snap dat je je rot voelt! mij schelden ze uit voor nerd (omdat ik goede cijfer haal) emo/gothic (ik draag gewoon graag zwart) en molimse slet! (ik ben geen moslim maar wel half turks!) als ik al pizzig ben geef ik hun vaak een klap en dan noemen ze me handy! (ze bedoelen gehandicapte, dat vinden ze een leuk scheldwoord) ik zelf heb er wel last van, niet omdat ze mij uitschelden maar omdat ze de spot met andere drijven!
    ik weet dat het moeilijk is maar doe niet wat ik nu doe want dan word het alleen maar erger! mense kicken op vechten!
    succes! en je weet, dat wij je nooit raar of gek zullen vinden!

    Soldier schreef:
    Ik zou hun een klop op hun neus geven en zeggen 'Als ik echt zo lomp was als jullie net voordeden, had ik jullie neus niet geraakt. 'Dan sla je nog eens 'En deze ook' Sla nog eens 'En deze ook' Of doe een imitatie van hun door heel retarded te doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    HAMBURGERR schreef:
    Hmm dat is kut. MIsschien moet je met je ouders erover praten? Ik zou niet weten?

    Maar wat zij doen is laf,en je weet dat je niet zo bent,dus je weet dat je beter bent. Denk daar aan.